Een dagje weg... [pas op: veel foto's!]

Status
Not open for further replies.
Yeaaaah 8) Heerlijke reactie om 6:38 sander :*

Heej Foeierd, jij mag niet offtopic gaan in mijn topic... :|

Nu ga ik een GC-ban aanvragen voor je, je hebt het er zelf naar gemaakt })
 
Sommige mensen vinden ons een beetje raar zo te horen, maar wij zijn gewoon heel stoer! Beat that! :p

Eehm, tja, niet alle leuke aspecten konden we natuurlijk op de foto zetten, het was iig (nóg) leuker dan dat het er uitziet...

Mug, wanneer gaan we weer? Aangezien we nog steeds kaartjes hebben })
 
Originally posted by Vass 8)
mja....lekker gezond...

Waar lekker aan cocaïne verslaafde junks aan hebben gestaan...gaat tie ff dit doen 8P
:|

DSC03102.JPG


Voor de rest vind ik t een totaal A-boeiende fotosessie :p

Ik ben net uit het ziekenhuis ontslagen. Hier werd ik behandeld aan de gevolgen van het paal-likken :)
 
Originally posted by NastroAzzuro
Kneusjes? Jij vindt ook meteen alles zielig he Doctor:? Ik vind het wel lache fotoos. Die extra string foto kan natuurlijk niet jongens, die is te erg :D

Hehe, je bent niet de enigste die dit vind hoor ;) Owja, ik ben uitgeroepen tot meeste-konthaar-hebbende-persoon-van-het-jaar! :W
 
1) (Eerder genoemd, zie reply boven).
2) Jullie zijn niet eens stoned, hoe erg worden jullie als jullie stoned zijn?
3) Die foto van de string, gaan jullie met z'n 2e in een pashokje? Sick!
 
quote: Lees die tekst! Grandioos! We moeten 'm nog zien, maar het zal voor ons iig nog een witte kerst worden...

Amen!


Lol, jullie hebben je behoorlijk misdragen zo te zien :p
 
Originally posted by Sebas!
1) (Eerder genoemd, zie reply boven).
2) Jullie zijn niet eens stoned, hoe erg worden jullie als jullie stoned zijn?
3) Die foto van de string, gaan jullie met z'n 2e in een pashokje? Sick!

Wij gaan niet aan de drugs, wij zijn zo al erg genoeg dus 8)

En wat betreft het aantal mensen in het pashokje op het moment van het maken van die foto... volgens mij waren dat >2 personen. Sowieso bij de foto met boxer nog aan :)
 
Originally posted by NeoGeniX
quote: Lees die tekst! Grandioos! We moeten 'm nog zien, maar het zal voor ons iig nog een witte kerst worden...

Amen!

Lol, jullie hebben je behoorlijk misdragen zo te zien :p

Nogal ja :) en die witte kerst moet nog komen, eerst nog 's een DVD-plugin ofzo downloaden @ pc :?
 
ja lekker belangerijk...nutteloze foto's zijn tof! Maar beter in het daar voor bestemde topic zetten denk
 
Ik vind het een beetje, mja...naja...ik was vroeger denk ik ook zo.
Maar als ik naar die foto's kijk...jemig...wat een 'kneusjes'.

En neej, ik ben geen computersukkel ofzo...
 
Originally posted by Stevie
Ik vind het een beetje, mja...naja...ik was vroeger denk ik ook zo.
Maar als ik naar die foto's kijk...jemig...wat een 'kneusjes'.

En neej, ik ben geen computersukkel ofzo...

vroeger ??
hoe oud ben je nu dan ? 45 ?
 
Off topic: Ik snap niet wat veel lui te zeuren hebben. Als wat meer 'gerespecteerde' members zoiets posten vindt iedereen het leuk en grappig en nu zeurt iedereen... En ja er is een nutteloze foto topic, maar zo'n enorme fotoshoot als dit mag toch wel in een aparte thread geprut worden vind ik... Maja, wie ben ik 8P
 
eh, kweenie cker..mr ik gok Nastro 8P

:), mja, zoiets vind ik gewoon niet grappig :).....mr als andere mensen, en t draait vooral om eigen plezier hiersow...het naar hun zin hebben ist goed toch ? :)
 
Originally posted by Super Ronnie
vroeger ??
hoe oud ben je nu dan ? 45 ?

19, bijna 20...
Mja, ik ben nog lang niet volwassen...maar kweet niet.
Ik heb misschien zo af en toe ook wel van die buien,...maar om daar nou foto's van te maken...ik zou me doodschamen.

maareh, respect ind. Coole foto's...;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top