This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Net ff een stukje gereden hier in de buurt, en zag dat mn voetpakking zo lek als een zeef is, als ik gas geef druppelt de benz eruit, bij Best begon die opeens mee met lekken en aangezien lekken nou niet echt positief is moet er snel wat aan gebeuren. :'(

MarkMaarten said:
spreekt aldus de gatinhetdiepegrasrunnerparkeerder +ralf+

:*

Die ik met al mn spierballen uit de greppel probeerde te halen en anders was verdronken in de blubber +ralf+

EDIT:

Hier trouwens een aantal fotowtjes.. grafiek zit er nog neit bij omdat de scanner raar doet..

1 vd 7 twins zipjes vs. mij:

onze crew +ralf+:

Hier runnertje in zn uppie:

En hier sta ik stiekem op de achtergrond:

thats all folks

Gr.Enzo

Last edited:
Hier nog een aantal pics van Best die ik tegen kwam:

@ partytent

ik op runner en Dennis runner

Ik en Dennis wachtend op sprint

Nog een keer

En tot slot nog een

Gr.Enzo

Black Aerox 17 said:
he daniel mooi ding,
en nu je die auto hebt, moet je toch die citta maar verkopen
mzzl

hehe, citta gaat niet weg runner maybe na de vakantie wel, iig ga er nog wel mee naar lelystad en eventuele andere meetings daarna, maar daarna gaat ie waarschijnlijk wel in delen verkocht worden....

moet voor lely nog ff wat kapjes spuiten maar pas na 25 juli want dan ben ik weer thuis..

gr enzo

Ben gisteravond terug gekomen van ScooterWeekend Lelystad, was wel een lachuh meeting maar had er meer van verwacht,

zaterdag begon met de partytent op te zetten, wat echt een megading was, uiteindelijk stond de tent die door de zware windstoten elke keer half weg waaide.. Naja rond half 1, 1 uur moesten laurens en sebastiaan gingen laurens en sebas hun stuntshowtje laten zien wat wel aardig gelukte(geloof ik)
Daarna zijn ik, dennis, rolf en lucas in de rij gaan staan voor t keuren van onze sprintmachines. Een uur in de rij gestaan komt forummember : Candyman emt de mededeling dat we aan de andere kant moesten gaan staan in de rij en nog is 4 uur te gaan wachten, naja toen hadden we allemaal iets van ja we gaan nu aan het bier en laat dat sprinten maar lekker zitten.... , het enige wat ik met mn scooter heb gendaan was wel ff op de bank geweest met een score van 17.3 pk's wat tot nu toe het hoogst is met mn runner, wordt steeds meer })

Op Lint had ik 14,6 pk, Best: 16.1 en nu lelystad: 17.3

Hier de grafiek voor de geinteresseerden {! :
http://freefilehosting.net/bin/?id=q97zlKo=

De verloop van zondag was als volgd na een brakke nacht geslapen te hebben, hadden we in de regen de tenten afgebroken en scooters opgeladen te hebben zijn we nog ff bij de sobw demo race gaan kijken, dat was wel lachen, daarna kwamen de sprints waarbij het nog steeds regende en veel van de scooters brak reden, en later ook nog ff het koopmans sobw zipje achter ons door de lucht heen vloog |(

iig wel een leuk weekendje gehad, ook nog veel mensen gemeet, gesproken en herkend

Gr.Enzo

Last edited:
Hej kerel

je runner zag er goed uit
Scoore word ook steeds beter :W

ennuh goeie sfeer bij jullie

ik weet nog wel dat ik bij jullie werd toegeschreeuwt toen ik bij romeo halve liters had gekaapt

echt gezellig

greetz

Hahaha dat zipje

Dit was de dame die ff volgas gaf en vervolgens het zipje liet vliegen

Last edited:
Paar pics nog, van lely .

Attachments

• tn_IMG_3176.jpg
    58.7 KB · Views: 568
  • tn_IMG_3175.jpg
    66 KB · Views: 560
  • tn_IMG_3356.jpg
    48.3 KB · Views: 407
Puma Runner said:
mooie scoore neergezet
en ging je nou nog wat met je kappen doen

succes verder

nee ik laat de kappen bij wat het nu is, dus wel een paar plekjes..maarja

Gr.Enzo

Om mn projectopic zichtbaar te houden, zal ik ff vertellen wat de toekomst wordt voor t runnertje waarschijnljk zal die na SMP uit mekaar gaan en verkocht worden ivm. rijbewijs,schoolgeld en school boeken, tot nu toe hebben mn ouders me steeds vriendelijk behandeld maar t wordt tijd dat ik nu wel mn eigen rekeningen moet betalen, maar misschien komt er na de runner nog wel een projectscootertje..

Hier nog een fotowtje hoe die bij de tent stond op lelystad:

http://img2.imageweb.info/viewimage.php?file=/img2/RRK72969.jpg

Gr.Enzo

Zo laatste deel van de vakantie maar weer in in de richting van het uiterlijk gegaan en kwam snel tot de conclusie dat het geel-paarse weg moest (helaas.... :'( ) maar de kleuren hebben plaatst gemaakt voor een paar nieuwe, aanschouw, morgen maak wel ff wat nieuwe fotos als ie in mekaar geschroeft is.

TADAA!!

Trouwens ik moet toch nog maar ff gaan bekijken of ie wel weggaat

Gr.Enzo

Edit: ff geresized *D

Ey daniel ziet er vet uit! ben benieuwd naar het geheel! een stickersetje ook nog een goed idee misschien?

Status
Not open for further replies.