Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Ik ga vanavond als het goed is naar twins, dus kijken of mn cilindertje nog te redden valt.

ik laat t weten..

Gr. Enzo

Vanavond bij Twins geweest in Neuen, echt goed geholpen(goede service) en als het goed is ligt mn cilinder morgen alweer klaar met een nieuw suckertje.

De spoortjes zullen niet tot minimaal vermogen verlies geven,

Hopen dat deze pistonpenveertjes wel blijven zitten of erin gezet worden :L :L :L :L :L

Gr. Enzo

RobinV said:
Wie had die cilinder erop gezet dan :?

Ik zelf, maar vind het echt te blond voor woorden als ik dat vergeten was..

maarja gebeurd is gebeurd, en kan altijd wat fout gaan.. en van de fouten moet je leren :p

Zonde, maar helaas idd. Succes met je runner verder en ik zie je wel weer op een meeting :P, zoals elke meeting :+

Erwin. said:
Zonde, maar helaas idd. Succes met je runner verder en ik zie je wel weer op een meeting :P, zoals elke meeting :+

Ja alleen altijd zonder scooter.. Maarja ik ben ook pas op 1 meeting geweest MET scooter!! |(

Trouwens vandaag cilinder opgehaald, met nieuw zuigertje erbij, zit ook alweer gemonteerd. :+ en loopt weer met nu wel weer compressie dus.

Gr. Enzo

cunoh said:
mayb vervoer nodig als ik naar een meeting ga dat je mee kan rijden?? + je scoot!

Heb altijd vervoer dankzij MHR D.H. Tuning, Als ik die toch niet had dan was het anders praten... ;)

Ik ga morgen ff na mn laatste examen(wiskunde) ff aan de gang met de kappen die nog herspoten moesten worden, had ze in het weekend al in de opvullende primer gezet, dus ff beetje schuren en spuiten die handel..

houd jullie op de hoogte.. +pippi+

benelli_k2 said:
Ja alleen altijd zonder scooter.. Maarja ik ben ook pas op 1 meeting geweest MET scooter!! |(

Trouwens vandaag cilinder opgehaald, met nieuw zuigertje erbij, zit ook alweer gemonteerd. :+ en loopt weer met nu wel weer compressie dus.

Gr. Enzo

Ja, die Tyfusphantom van mij krijg ik toch niet af, wss @ lely ook zonder phantom. Zit zonder werk, dus is echt fucking lastig telkens om onderdelen te kopen. (Alleen van zakgeld).

Maar ik zie je wss wel in BEST (zonder phantom)

Erwin. said:
Ja, die Tyfusphantom van mij krijg ik toch niet af, wss @ lely ook zonder phantom. Zit zonder werk, dus is echt fucking lastig telkens om onderdelen te kopen. (Alleen van zakgeld).

Maar ik zie je wss wel in BEST (zonder phantom)

Dat heb ik dus ook, examens,rijbewijs halen, vakantie en scooter allemaal van mn zakgeld en van mn ouders lenen(wat ik ook nog moet afbetalen) :rolleyes: en een beetje spullen verkopen die ik nog heb liggen..

Vandaag weer eens niets te doen gehad, dus maar ff naar leertouwer geplankt om ff een pakkingsetje te halen, maar mn kop die blijft maar lekken :'( :'( En jaa ook begon mn carterkap/ inhoud/vario weer raar te doen met allerlei ratels dus de pret zit er ff niet in ook dat ik nog eens zaterdagavond verwond ben geraakt gaat alles dus 10 keer moeielijker met 1 hand.. maar ik ga mn best doen om dit en mn kappen nog ff in orde te maken voor zondag @ Best..

stay tuned,

Gr.Enzo

Puma Runner said:
oj ik had je ook nog gemeet @ best, hij liep volgens mij wel goed daar ;)

nu alleen nog effies de kappen :P

Jup klopt dat was ik, ja moet binnenkort snel ff wat aan de kappen doen en maybe wel een ander kleurtje, iig Best was echt lachuh, best veel mensen gemeet zoals o.a: Erwin,Xyntaxis, rooie top, Puma Runner,Sander,Pronk,Ghostrider en nog Zoetermeer gangsters.

Ook nog gesprint tegen o.a.: MSSH nrg, Rox met Twinsstickers, een twins zipje met blauwe fournales( 1vd 7 ofzo :p ),ronaldV(geloof ik, iig een zipje)

Tevens ook nog ff op de bank van XSH geweest met een score van 16.1 pk met dezelfde afstelling als op Lint alleen met een hoonbeurtje en nieuwe zuiger,

Ik zal morgen proberen mn grafiekje en een paar fotos te posten van Best

Gr.Enzo

cunoh said:
das al stukke beter dan de andere score :) misschien binnekort een keer gaan vlammen ergens?

oiii

ja best, maar ik ga niet naar utrecht rijden met dat ding hehe +ralf+

slider Z'meer said:
hehe mij heb je ook gemeet in de bus :d ziet er netjes uit miss zie ik je @ lely

Ja dat klopt, jullie met julliem leuke accentje *D

Gr.Enzo

Status
Not open for further replies.
Back