This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Speedboer said:
Hij zit toch netjes ?

Van dichtbij minder, maja je komt het toch niet te zien

Vond nog een fotowtje van meeting Best en realiseerde me vandaag pas dat er een heuze Twins zip naast me stond Maar weet dus niet welke, dr staan wel witte letters tussen de richtingaanwijzers en het middenrooster})

Wel tof iig

Bart@Sp said:
ik kan het slecht zien op je pics, maar hangt je fles wel wat schuin? zo blijft hij beter op druk namelijk

Jup, hij hangt in de rijrichting(niet of dat wat uitmaakt) en ook iets schuin omhoog

Mn carters heb ik net ff afgemaakt, dus misschien dat vanmiddag het blokje al half in mekaar zit

flesje lijkt nog aardig recht te liggen. Maakt inprincipe niet zo heel erg veel uit. Gaat ie lekker snel op
Denk dat we volgend seizoen echt eens een nx meeting moeten gaan houden met ze allen *D

A-Bizar said:
flesje lijkt nog aardig recht te liggen. Maakt inprincipe niet zo heel erg veel uit. Gaat ie lekker snel op
Denk dat we volgend seizoen echt eens een nx meeting moeten gaan houden met ze allen *D

Hij kan moeilijk rechtop staan Ik kijk nog wel of ik m nog rechter kan zetten zeg maar

Haha, die meeting wil ik wel bij zijn

Kreeg net weer kriebels in mn handen, dus maar ff mn as dr in gefietst

Hoop dit weekend het hele blokje op te bouwen zodat dat alvast klaar is

More tunign news soon:*

Update!!!!!!!

Dit weekend maar het blokje in mekaar gezet, aangezien ik behalve moest leren toch niet kon forummen had ik dat maar gedaan

Ook heb ik een nieuw filter dankzij Rolf

Let niet op het rooie wat tussen mn voet en de cil zit dat is geen vloeibarepakking maar sileconen pakking Dat heb ik ertussen gesmeerd omdat mn voet ook al lekte met mn Speed replica:S En op de sprint is dit niet zo gunstig:X

Fotos van het blokje(Kwaliteitsloos:L ):

Dat was het weer:*

Status
Not open for further replies.