Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Speedboer said:
Hij zit toch netjes ?:P

Van dichtbij minder, maja je komt het toch niet te zien:P

Vond nog een fotowtje van meeting Best en realiseerde me vandaag pas dat er een heuze Twins zip naast me stond:rolleyes: Maar weet dus niet welke, dr staan wel witte letters tussen de richtingaanwijzers en het middenrooster})

Wel tof iig:P

Bart@Sp said:
ik kan het slecht zien op je pics, maar hangt je fles wel wat schuin? zo blijft hij beter op druk namelijk:)

Jup, hij hangt in de rijrichting(niet of dat wat uitmaakt) en ook iets schuin omhoog:)

Mn carters heb ik net ff afgemaakt, dus misschien dat vanmiddag het blokje al half in mekaar zit:P

flesje lijkt nog aardig recht te liggen. Maakt inprincipe niet zo heel erg veel uit. Gaat ie lekker snel op :P
Denk dat we volgend seizoen echt eens een nx meeting moeten gaan houden met ze allen *D

A-Bizar said:
flesje lijkt nog aardig recht te liggen. Maakt inprincipe niet zo heel erg veel uit. Gaat ie lekker snel op :P
Denk dat we volgend seizoen echt eens een nx meeting moeten gaan houden met ze allen *D

Hij kan moeilijk rechtop staan:P Ik kijk nog wel of ik m nog rechter kan zetten zeg maar:)

Haha, die meeting wil ik wel bij zijn:P

Kreeg net weer kriebels in mn handen, dus maar ff mn as dr in gefietst:P

Hoop dit weekend het hele blokje op te bouwen zodat dat alvast klaar is;)

More tunign news soon:*

Update!!!!!!!

Dit weekend maar het blokje in mekaar gezet, aangezien ik behalve moest leren toch niet kon forummen had ik dat maar gedaan:P

Ook heb ik een nieuw filter dankzij Rolf:P

Let niet op het rooie wat tussen mn voet en de cil zit dat is geen vloeibarepakking maar sileconen pakking:) Dat heb ik ertussen gesmeerd omdat mn voet ook al lekte met mn Speed replica:S En op de sprint is dit niet zo gunstig:X

Fotos van het blokje(Kwaliteitsloos:L ):

Dat was het weer:*

Status
Not open for further replies.
Back