This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Ik weet natuurlijk niet hoe je banksaldo is, en wat je de komende tijd nodig gaat hebben, maaar als ik bedenk dat je zoveel geld uit hebt gegeven voor de Nx set,.. dan zou ik idd ook zeker het gevoel willen hebben van dat knopje indrukken 8P. Dan kan je het met een goed gevoel verkopen of alsnog houden. Verder is je Runna zonder NX ook vet hoor :*

Saldo is teleurstellend, maar lagers heb ik en dr rest van de setup is er ook al alleen kleine dingetjes nog zoals benz.slangetje, vertandingsolie,enz.

Maja wil deze week/ volgende week mn blokje in mekaar gaan zetten, en zal dan maar weer is een keer updaten

Thnx voor het reageren
Gr.Enzo

Last edited:
Ook een home tjoened filter zie ik

Uitlaatje ziet er ERG netjes uit, gaat vast leuk lopen dat blokje.

Zo vandaag een tentamen gehad, wat overgens neit echt lekker ging. Vanmiddag ff langs Gamma en Obi klusmarkt gecruised.

fftjes een 2 meter alu strip gehaald en spul om me buddy mee te vullen zodat je niks van de alu ziet

Let niet op de beunkunsten want het zit als een muur:W ( Dus ook neit op de te lange boutjes)

Was m weer voor vandaag.

Gr.Enzo

Ghenzo, leg je wel je fles met de nippel naar beneden als die gevult is :7

Beter was je van de week ff met me mee gereden toen ik mn fles opnieuw ging laten vullen, was dat ook gelijk gebeurt!

Status
Not open for further replies.