This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
Dit is niet echt een update maar heb deze week een 2de hok opgehaald bij iemand in Putten, heet zooitje bield in een paar kappen zonder ophangpunten bevestigd met tai wraps en vol met scheuren an afgebroken delen, verroest frame met 1000 afgebroken boutjes en een voorvork met voorvelg en remmerij.
Het apparaat gaat mij de wintermaandjes zoet houden. Waarschijnlijk zal er geen apart blok worden op worden gebouwd maar met het blok wat onder de runner hangt worden gereden.

Het is geworden een Typhoon en ziet er zo uit(niet schrikken):

Gr.Enzo

EDIT: fotos ff geresized!

Last edited:
Bedankt voor de zoveel positieve reacties +ralf+

moet nog heel wat aan gebeuren en daar was de prijs naar de kappen zijn gruwlijk gaar, maar zolang er een recht frame is is er een basis *D

en het is veel leuker om zo iets op te bouwen dan een nieuwe typhoon te kopen waar je zo ff het blok van omwisseld..

Van hok naar vlamapparaat!

Gr.Enzo

Zo laten joh dat hok, blokje van de runner eronder en BRANDEN 8)

Haha, wel tov zo'n afgedankte Typhoon, ben benieuwd wat je er van gaat maken.. Heeft de typhoon nog een speciaal doel tov de runner, of is het gewoon een vermaak voor de wintermaanden?

oooii..

RobinV said:
Enzo Wat een GAAR ding joh !!! Kon je geen zip kopen

Btw, je moet je nickname eens veranderen in Enzo oid :W

Nu is ie gaar, en op jubbega staat ie er anders bij.. maar een zip? hoezo een zip? Naja dit hok was denk ik goedkoper dan een zippah.. })

Ja ik weet maar ik heb geen zin om 10 euro te betalen om premium te worden, dus ik wacht het wel af..

M'ster crew#1 said:
die kan wel een likje verf gebruiken..
heerlijk zon hok..
maak er wat van Enzo..

laurens

Rustig aan :z
Ik ga mn best doen!

Gr.Enzo

ff een klein updatetje:

Nieuwe clamp gefixed van een fiets, 1tje die niet meer zo ver naar voren staat als de oude en 1tje waar je stuur wel in blijft vastzitten als je gaat sprinten8P

Ook ff een fietstellertje gekocht, just for fun( hij gaat maar tot 99.9 km/u. :L )

en ja voorde rest doet de runner zn winterslaapje!

De typhoon is inmiddels al uit mekaar getrokken van wat er was. Heb een nrg kappenset gekocht die nog in redelijke staat was en een nrg voorvork.

Ben inmiddels begonnen met het wegwerken van de roest maar dat duurt nog wel ff dus

Zal straks wel ff fotos posten van het clampje en maybe de fietsteller.

Gr.Enzo

Hier een fotowtje van de clamp en teller:

Ziet er ook persoonlijk beter uit dan zon 3000 meter na voren uitstekende clamp8P:

Wat vinden jullie ervan?
Heb nu ook een Tjoener sticker op de renner +ralf+ yeey

Gr.Enzo

Tuurlijk, moet toch iets te zeuren hebben. Je hebt die koplamp eruit gehaald dus nu zit je sticker niet goed .. Neeh clamp ziet er goed uit, beter indd als de ouwe. T blijft een sexy runner

Black nightmare said:
Stikker ziet er vet uit! Waarom heb jij eik een koso teller?
Geen geld voor een aim, anders had ik er wel 1 gekocht! En gaat mij in principe toch alleen om de temp.

Gr.Enzo

Status
Not open for further replies.