This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Speed Runner

Status
Not open for further replies.
RobinV said:
Enzo :# Vet weekendje gehad he, lekker gevlamd en zaterdagnacht utreg liedjes gezongen +ralf+

Doen we vaker !

idd dat was echt te gruwlijk, yes zie je volgende meeting!

Gr.Enzo

Ergens diep in de bossen van zuid afrika is mijn prject topic verdwenen, maar heb m weer gevonden })

Is geen updatetje maar gewoon ff een babbeltje,

mn koplamp die is te koop, aangezien ik zonder koplamp of eventueel gespoten orginele koplamp beter vind staan gaat deze de deur uit,

ook zal ik voor dedemsvaart ff een andere voorremklauw moeten vinden aangezien die er nu op zit een beetje naar de klote is:X

naja hier nog een foto die BMXSTREEM had gemaakt op SMP

Vind het persoonlijk een zeer vette foto -:-

Gr.Enzo

neostuner said:
Hey hijs er cker op vooruit gegaan
Ik heb ook nog een foto van smp..

laters michael

dieselmaniac said:
ziet er mooi uit daniel

Bedankt voor de reacties, heb de dmp koplamp maar dr af gehaald er zonder koplamp vind ik persoonlijk gruwlijk dus laat het voorlopig zo tenzij ik eventueel tegen een orginele koplamp aanloop.

Gr.Enzo

user banned, jongens reageer er nou gewoon niet op, jullie zorgen er enkelt voor dat ik meer te doen heb, gewoon UA, en klaar!

Vandaag @ Dedemsvaart geweest, wat trouwens wel lachen was, natuurlijk weer de stnd lui gemeet en gelachuh, en een aantal sprintjes getrokken.

maar niet al teveel want mn snaar was naar de klote dus liet mn renner maar ff staan..

maar als iemand nog fotos of filmpjes heeft ontvang ik die graag of als diegene dat miss wil posten ook graag

msn is iig daniel_wheelieman@hotmail.com

Gr.Enzo

Raceroxie said:
Was gezellig vandaag he

sprintje was ook tof (voor jou althans)

time has changed so do the facts :z

nee joh volgende keer mag jij weer winnen Daniël *D
maar gezellig was t cker.

Gr.Enzo

Status
Not open for further replies.