This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Thnx voor de foto's Bas, ziet er toch altijd weer geil uit met jou camera :W

Maargoed Rolf en ik hebben dus een financiering kunnen regelen voor een heuse Tovami testbank. We hebben er een hele mooie locatie voor gehuurd en zijn de laatste tijd erg druk geweest met de ruimte in te richten en de afzuiging etc voor elkaar te krijgen. Zoals bas al zei komt er nog een mooie website over, voor het geval je graag met je scoot wilt testbanken dan kun je daar informatie vinden om eventueel bij ons langs te komen om te banken!

Door alle drukte hebben we zelf nog niet eens erg veel tijd gehad om dingen met onze eigen scooters te testen, we zijn laatst wel lekker een dagje bezig geweest en daar zijn al wat leuke resultaten uit gekomen...

Ff grafiekje van mijn rox:

Deze score is 21,8 SAE (gecorrigeerd)

En is momenteel gehaald met de volgende shizzle:

MHR Cross 7t (std uit doos)
RHQ 85
C21
28 PWK
Malossi Rotor
XSH wig 2 + spruitje
VL14

Mn doel is nu om nog over de 22 SAE pk's te komen met die untuned cilinder, daarna zal hij bewerkt worden. Verder heb ik nog wat andere leuke ideetjes om te proberen })

Stay Tuned...

Lucas said:
Verder heb ik nog wat andere leuke ideetjes om te proberen })

Lijkt me logisch als je een eigen bank ter beschikking hebt 8P

Vet spul, en leuke score natuurlijk
suc6 met het behalen van je gewenste score.

nu em alleen nog lichter maken en dan kan je egt voor de overwinning gaan denk ik zo

voorderest blijft het egt vet natuurlijk+ralf+

he luvas jonge je scooter blijft kenker gruwlijk ik kom zeker een middagje bij jullie banken (ik ben trouwens die jonge waar je een keer mee in smuglers was) spreek je snel wel weer ltr

Status
Not open for further replies.