This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Renzoke said:
Als je naar perkpolder zou komen dan zie ik je daar wel

Jij krijgt ook echt alles kapot ge-nx'ed :~

sccs!
Ik weet niet of het m dat lukt, aangezien ze carters nog uit mekaar lagen vanavond+ralf+

Jezus, lijkt wel een chat topic dit... maarja gaat toch al nergens meer over met die 55 pagina's.

Achja ding is bijna af na 2 jaar dan wordt t toch tijd voor een nieuwe project page :W

Maarre, perkpolder ga ik niet met scooter heen. Zou hem misschien wel af kunnen krijgen maar dan moet ik de laatste dingetjes weer overhaast gaan doen en dat vind ik zonde. Meppel & lelystad staat ie in zn eindstatus aan de start.

enne, foto's komen ergens volgende week wel als ie klaar is

Edit/ ja Thnx michel voor het stralen :*

hey lucas
hoop ook van de partij te zijn op meppel en lelystad
hoest nou verder met je roxxie
wanneer mag ik hem nouw een van dicht bij bekijken:
spreek je
groet roy(buffel)
op het werk hoorde ik er altijd wel wat van maar is nu ook veranderd he

Rox is dr klaar voor!

Alvast een preview, dit is een gare foto in de skuur omdat het regende buiten in ons tropische landje :X

Attachments

• rox klaar 2006.jpg
    200.6 KB · Views: 502
Pompje hangt erg mooi aan een gepolijst beugeltje, met rubbertje etc. Hangt alleen op de foto scheef en los omdat hij nog ff los moet omdat het pompje zelf een beetje lekt, dus moet ik nog even met vloeibare pakking bewerken :*

/edit. Nee hij staat schuin tegen die mooi geverfde surfplank

Heel erg tof, 1 van de bruutste scooters die er bestaat imo, ook al vind ik de paint niks. Hoop hem snel een keer te zien branden .

Mijn complimenten!

Ja hij is af hé! Echt de snelheid straalt er vanaf :~! Ik zie hem aankomend seizoen wel is knallen, ben erg benieuwd .

Echt een prachtige scooter is dit.....................

Vetste sprintmachine die er is imo @ The moment

Bart.

Status
Not open for further replies.