This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
het rijd als een vaste voorvrok elk hobbeltje zal je voelen, hoewel je er op een goede vlakke weg geen last van zal hebben...

ding blijft vet lucas :~

Spasta said:
had je niet beter eerst je velgen gepolijst (randen) en dan pas gespoten...

nu kom je met je polijstborstel erop en met beetje pech is je lak er weer af. (of lelijk)
ziet er wel nice uit overigens.

Komt wel goed hoor, gewoon voorzichtig doen. Moest ze wel zaterdag spuiten omdat ik er doordeweeks geen tijd voor heb, is een beste klus namelijk als je het mooi wilt krijgen. Dat oppoetsen kan tussendoor wel even snel, dan kan ik em eind van de week weer op pootjes hebben staan wat mn planning was.

sprintspeed said:
ja percies tenzij je het ook afplakt
zo doe ik het maar echt super netjes je velgen
wat vraag je er voor
of spuit je niet voor andere mensen?
Gegroet

PM

Aprilia_area 51 said:

Pikkedief

Ja je wilde jouw velgen niet afstaan... dan maar zelf maken toch gay-rune :*

-arthur- said:
het rijd als een vaste voorvrok elk hobbeltje zal je voelen, hoewel je er op een goede vlakke weg geen last van zal hebben...

ding blijft vet lucas :~

Precies, het rijd gewoon heel hobbelig. Nu hij verlengd en verlaagd is (zonder vering) is het ook afgelopen met af en toe een rondje door de buurt knallen. Een 150 meter sprint recht uit op een goede weg gaat daar en tegen veel lekkerder! En voor dat rondknallen in de buurt bouw ik vast nog wel een kaal framepje voor de zomermaandjes.

Haha, verbaast me dat nog niemand het gezien heeft, maar het is toch echt een Kiesler velg @ foto

Komt goed Luttie, binnenkort maar weer meeten...

MarkMaarten said:
Haha, verbaast me dat nog niemand het gezien heeft, maar het is toch echt een Kiesler velg @ foto

nee toch?

Maar vind hem wel gaaf geworden zo verlengd Lucas8) tot Jubbega oid

hehe t is idd een kiesler velg, op onderstaande foto beter te zien...

MarkMaarten said:

Zie je binnekort idd!

Attachments

• kiesler.jpg
    95.3 KB · Views: 144
Luttie wanneer ga jeje volle fles leegknallen? Dan kunnen we de mijne ook gelijk vullen denks:W
Je weet wat ik van je velgen denk:*

Status
Not open for further replies.