Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
hehe ja ze zitten hoor..

van de week nieuwe uitlaat bestellen en een nieuwe achterband en dan bouw ik hem in 1x helemaal op. (Voor de laatste keer) :P

Lucas said:
hehe ja ze zitten hoor..

van de week nieuwe uitlaat bestellen en een nieuwe achterband en dan bouw ik hem in 1x helemaal op. (Voor de laatste keer) :P

hoe bedoel je de laatste keer?
mijne zit net in elkaar:P
echt bedankt voor helpen nog man:)...

ben benieuwd naar de score van de speed en nx...

kusje...

Laurens

Idd, na een aantal uitlaten in mn bezit gehad te hebben, ga ik toch weer aan de yasuni c21. Simpel weg omdat deze het beste loopt op de huidige setup. Die 21,0pk met untuned speed was met de c21 gezet toen bij Marco op de bank.

E.Stuntin_Lau said:
hoe bedoel je de laatste keer?
mijne zit net in elkaar:P
echt bedankt voor helpen nog man:)...

ben benieuwd naar de score van de speed en nx...

kusje...

Laurens

Met de laatste keer opbouwen bedoel ik dat ik hierna eigenlijk niet meer van plan was er nog een keer drastische dingen aan te gaan veranderen... Ben er nu al meer dan 2 jaar mee bezig en het ding is ontelbaar keer uit en in elkaar geweest. Het wordt binnekort wel tijd voor wat anders :W

Zo na een poos wachten op een nieuwe ML50 band kon ik eindelijk verder. Heb dus de banden om de velgen laten drukken en de boel opgepoetst en gemonteerd.

Nu eerst een weekje snowboarden 8)

Attachments

• kieslervelg.jpg
    kieslervelg.jpg
    177.4 KB · Views: 348
  • kieslervelg2.jpg
    kieslervelg2.jpg
    207.9 KB · Views: 228
Mooi bandje Luttie, terecht voor de ML50 gekozen:W
Beter gooi je binnenkort ff je binnenwerk van de carterkap dr in, kijken we ff of killswitch eindelijk een keer op de Hollandse manier werkt:*

Status
Not open for further replies.
Back