Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
hehe als melissa goed kan sprinten rij je binnenkort onder de 5 sec met nos -:-
hij is te strak voor woorden nog beetje dikke stickers erop en klaar is ie*D

Kuit@NRG said:
hehe als melissa goed kan sprinten rij je binnenkort onder de 5 sec met nos -:-
hij is te strak voor woorden nog beetje dikke stickers erop en klaar is ie*D

haha onder de 5 sec dan moet ik wel heel goed gaan sprinten maar zal het proberen hoor :P

Melissaah said:
haha onder de 5 sec dan moet ik wel heel goed gaan sprinten maar zal het proberen hoor :P

gewoon vet blaaschen meid :D +ralf+
moet wel gaan lukken, jammer dat ik er niet bij was :( had het best wille zien :P
lauwie vond het uuhhm..spectaculair
mja later

Update komt er vanavond of morgen weer aan, foto's met stickers van Inne :)

Vanavond het beestje eens een beetje leuker aankleden dus, Verder ga ik ook wat lege ruimtes opvullen met gaas, denk aan beenschilden,voorkap,onderkuip,z-kappen.. En ik moet mn gepolijste verstevigingsstangen nog monteren.

Daarna kan ik alleen nog maar wachten tot ik eindelijk eens mn NX fles gevuld terug krijg van vd kruijs, zodat ik kan gaan banken, om dan ook mn blok weer wat meer vermogen te geven.

AeroX-70 said:
Update komt er vanavond of morgen weer aan, foto's met stickers van Inne :)

Vanavond het beestje eens een beetje leuker aankleden dus, Verder ga ik ook wat lege ruimtes opvullen met gaas, denk aan beenschilden,voorkap,onderkuip,z-kappen.. En ik moet mn gepolijste verstevigingsstangen nog monteren.

Daarna kan ik alleen nog maar wachten tot ik eindelijk eens mn NX fles gevuld terug krijg van vd kruijs, zodat ik kan gaan banken, om dan ook mn blok weer wat meer vermogen te geven.

Kom zo wel ff langs om m te strelen :p

Gr.Enzo

Gister stickertjes geplakt, vind het zelf erg vet staan... lekker druk :p

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Met stickers erop ziet hij er nog strakker en vetter uit hoor! Enkel de zadelhoes vind ik ietsje minder maar de rest is dubbel zo dik en dat maakt alles goed :~

Status
Not open for further replies.
Back