Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
super vet! Alleen jammer dat je de achterkappen niet meer aan elkaar vast hebt zitten.. en de kleuren overlopend was mooier geweest. Ondanks dat is het 1 van de mooiste roxjes @ moment

ohhhh kwijl modus te bruut gewoon vind hem echt super en hoort cker bij de mooisten van het forum zoals al gezegt was.
helemaal toppie

ps kan je effe foto van zijkant maken dat je de hele scooter kan zien(doel op de lengte)

eric.

Vind ut maar niets die paint, maar alles is iig wel netjes :)
En hij glimt ook goed *D

En idd andere buddy en koplamp zou al wat beter zijn

Ziet er zeer uit uit lucas, beter meeten we deze week nog ff om je Rox te komen te bekijken..

En je GTI is ook gruwlijk })

Gr.Enzo

ik vind hem echt super vet:P..dat wist je al..
heb hem al mogen bezichtigen:)
succes met het de rest nog..

laurens.

ps. wil je aan je scooter vragen of ze verkering met me wilt?

Wow, ik vind die home made RVS achterveer eigenlijk wel super dik staan man !! jep , ben er trots op.
he he.. Voor de rest , mwah , ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk , zo super cool vind ik em ook weer niet!! ghehe, neej , hijs dope man, je weet.

hopen dat Mr euroscooter snel opschiet met je flesje luttie kunnen we ff bij peijnenburg testen :)

AeroX-70 said:
Krijg een dezer dagen een nieuwe gevulde fles... Zodra ik die heb bel ik je gelijk om een bank afspraakje te maken :*

dan ga ik wel met je mee, wil ik ook een keer drukken op het knopje :p

Gr.Enzo

Middagje wezen knallen met weer wat sappige foto'tjes :p

attachment.php

attachment.php

Btje burnen +ralf+

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

En mn meissie heeft nog ff gereden, die zal tevens op meetings ook af en toe op de rox rijden -:-

attachment.php

toen was ze blij :P

attachment.php

Status
Not open for further replies.
Back