Zo hehe, nu pas terug van het dagje knallen/banken. was echt mega gezellig!
ff kort verslagje:
's ochtends als eerste run (nadat de bank het eindelijk deed omdat die kapot was in het begin) met de HR2 pia pijp gebankt. Zwaar tegenvallende score van 15,0pk gehaald. Wel met het absurde koppel van 14Nm en een super strake grafiek tot de 130+ km/u.
Uurtje later nog eens de bank op geweest met C21 + zelfde afstelling als bij koopmans. Toen scoorde ik 18,9pk met een ook een knetterhoog koppel van 12,5Nm. Toen op straat nog wat verder gekloot met gasnaald etc. Het ding loopt nu wel zo goed als op zn best wat er uit te halen is denk ik.
Toen kwam Sander Brul (RsB) gezellig langs, veel mee gekletst en hij heeft toen daar nog ff de hoogste score van de dag neer gezet.
Na 17.00uur zijn we toen met de roxen van mij en rolf en de neo's van Sander naar de dijk gereden op de aanhanger en daar nog ff gaan knallen. Daar liep de cilinder van Sander warm helaas, had graag wat sprintjes tegen hem getrokken!
Al met al een super toffe dag. en de hoogste score van de dag met 70cc *D
Btw. misschien klinkt de score van 18,9pk niet echt super maar ik weet niet hoe dat zit met die bank, de eigenaar zei later zelf nog dat de bank een beetje lage waardes gaf maar goed. Iedereen haalde die dag flink lager als ze normaal deden op een bank. Dus ik geloof het verder wel het knalt super!
foto's en filmpjes mag je wel graag voor me posten erwin :*