This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Echt heel vet hoor! acherkap etc heel smooth. Alleen zou ik die 'driehoek-dingetjes' boven de luchthappers weg halen dan nog een zadelhoesje en klaar

succes nog!
 
BETA-HGS said:
hoeveel km heb je btw gereden ong, aangezien je luchtfilter behoorlijk vies is aan de onderkant?


Valt nog wel mee, en dat filter al helemaal die heeft nu hooguit 20km meegemaakt ongeveer. Maar mn carb was laatst tijdens het rijden uit het spruitstuk gevallen en toen kwam het filter tussen de band, daardoor de zwarte strepen :X




Blueaerox22 said:
BTW wordt de kleurencombo weer ROOD/GEEL ?


Kleurencombo weet ik nog steeds niet zeker, ik twijfel tussen te veel dingen! Rood/Geel vond ik zelf wel leuk staan. Verder is metallic/glans zwart met dat geel misschien wel vet. Pff en de rest van de kleurenwaaier staat er eigenlijk ook wel leuk bij dus ik weet het nog niet
 
nee dat filter wat er nu op zit heeft maar 20km meegemaakt. Is onderhand al de 3e twinair die ik heb gekocht. Anderen had ik ingekort en verneukt *D
 
vette shit ,
ben alleen zelf niet zo weg van de Z kappen aan de achterkant vast
verder wel een SUPER ding natuurlijk :~
misschien roep ik nog wel es Bassie en Adriaan naar je net als op Grou

Ooi
 
AeroX-70 said:
nee dat filter wat er nu op zit heeft maar 20km meegemaakt. Is onderhand al de 3e twinair die ik heb gekocht. Anderen had ik ingekort en verneukt *D

Ow sorry , dacht dat je het aantal km's van je cil bedoelde , omdat die kerel ernaar vroeg.

Net trouwens je kap gecheckt @ rolf, zit veel vooruitgang in !
 
Mooie kappen en de rest natuurlijk ook Ik zou m persoonlijk zwart metallic spuiten...zal erg mooi staan met het geel. +ralf+
 
hehe merci

Die kleuren komen vanzelf goed, you'll see!


Net ff naar Zaandam geweest om mn nieuwe uitlaat op te halen bij Th@ Dealer van het forum.


Tis een pijp met een redelijke historie, hij is ooit van Razma geweest, daarna van JohnB en daarna van nog een paar forummembers.

Hier is ie dan: de Piaggio Hebo Racing2 uitlaat omgelast en aangepast voor minarelli 8)
 
Omdat mn blokje bij koopmans op de bank zn topvermogen gaf bij 13.600rpm. En dat toerental zit precies in de powerband van deze uitlaat, vandaar dat ik em wil gaan testen op de testbank om te kijken of er meer vermogen mee te scoren is dan met de C21.
Daarna besluit ik welke pijp ik houd van de 2

Btw, de uitlaat moet nog wel ff opgeknapt worden, want zo ziet ie er niet uit


/edit dennis was me al voor :*
 
Status
Not open for further replies.