This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Ja er bestaan volgens mij ook geen 350mm fournales veren, maar ik ben toch echt niet gek en heb tot 3x toe, van hart tot hart 350mm gemeten. Maar ja wat ik al zei, maakt me niet uit ik vind em toppie

ziet er erg goed uit, normaal vind ik ze al uber maar k vond ze altijd tekort, maar deze is gewoon te vet :W k begin weer te twijfelen tussen rs-24 of zo1

suc6 ermee
groetjes arthur

ziet er sehr schon uit , mare vraagje waar heb je nog z'on gloednieuwe veer te pakken kunnen krijgen , aangezien dit het vorige type is. ik vind hem wel 10 keer bruter, het ziet er allemaal goed uit hoor, ben ook zekerz benieuwd wat je blokje op de bank gaat scoren

mvg tim

Gato member

Bas@ICE said:
Jij gaat vliegen Mark Maarten op die neos van je, je weegt de helft van mij volgens mij
Volgens mij heeft hij nu ook al die hpi2004 gehaald, dat kleine minibroertje van me..

ja klopt hij heeft de HPI2004 van rolf over genomen

Van de week maar eens tijd maken om het waterpompje defenitief in te bouwen. En om de koso te laten afdraaien.

En wat ik nou precies met de kappen ga doen weet ik ook nog niet 100% zeker ik heb iig al genoeg ideeen *D

Change of plans...

Rolf en ik hebben een Winterstop ingelast, en alles uit elkaar gehaald, zodat alles voor het sprintjaar 2005 weer helemaal nieuw en tip top in orde in elkaar gezet kan worden.
Dan in de tussentijd eventjes wat tijd om te sparen voor wat extra speeltjes, en om de plannen met de kappen rustig uit te werken

Afbouw:

De kelder, hier liggen 2,5 Aeroxen in onderdelen

Owja en vertanding ge0wned :L

sow, waar is die kelder
moeten maar es ff feestje bouwen daarO *D

ben benieuwd wat je plannen allemaal zijn voor je kappen enz..

Vanavond de vijl en korrel40 gepakt en aan het blok begonnen , Lucas heeft zn membraan en carb. dik gemaakt , zal hij zelf wel laten zien morgen.

Het cartertuning was 'ongeplant' dus ik had geen dremel bij me , dus met de vijl gedaan...werkt prima :W

Beginnetje;

Wordt uiteraard gewoon gestraalt
Ben benieuwd wat dit blok gaat scoren, aan de onderdelen zal het niet liggen in elk geval :W

Nieuwe membraan kleppen nodig ..

Ziet er goed uit Lucas, we zullen elkaar wel weer vaak meeten komend seizoen

Status
Not open for further replies.