Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Blok polijsten dacht ik zo :P

Als je klaar bent met koplamp inplamuren, hak er dan een leuk figuurtje uit of zo :)

staat een beetje orgineler :*

Beter had je een mal gemaakt van je koplamp en daarmee dan verder gaan werken ;)
Nuja, het is weer iets anders en zo blijf je van de straat af :D

Zou ook blokje polijsten, lekkah *bling*

Over hoog bling bling gehalte gesproken VETHEID!! :*. Voorkap is idd een slagveld mja moeten we van de week maar is verder aan gaan..

Btw poly aan de achtekant is nog steeds niet droog :X

Marco.vd.Z said:
ziet er allemaal erg gelikt uit:) maar ik vind je carb nog steeds erg schuin staan..
jij weet ook niet waar je het over hebt he..

ik bedoel, ten eerste staat dat ding 2x zo schuin onder een scooter, ten tweede heeft die een 320-350mm veer, dat ding staat dus bijna RECHT..

als die overloopt krijg je van mij 100 euro :P

JUllie hebben je zeker aan de 3% verharder gehouden dan? :P.. a;ls het nu nog niet hard is?... ik gooi er altijd het 5 dubbele in ofzo, ik moet doorsmeren anders wordt de troep al hard in het bekertje :P

hehe, jah klopt eerste keer te weinig verharder gebruikt :rolleyes:

Verder heb ik al een apart idee voor de voorkap, moet nog even besluiten of ik dat daadwerkelijk ga uitvoeren, of dat ik iets anders verzin.

cvz said:
jij weet ook niet waar je het over hebt he..

ik bedoel, ten eerste staat dat ding 2x zo schuin onder een scooter, ten tweede heeft die een 320-350mm veer, dat ding staat dus bijna RECHT..

als die overloopt krijg je van mij 100 euro :P
Offtopic:
het was zondagavond :rolleyes: nee ik zie het nu ook, veer was ik ook vergeten.. excuse me :* maar die 100 euro is nooit weg dus.. :P /Offtopic

blinggehalte is *D succes nog verder!

Ivm plannen voor het kontje van de scooter het frame maar ingekort :)

kortframe.jpg

Begonnen met wat kippengaas en polyester vanaf de onderkant voor stevigheid... Eerst maak ik de bovenkant af. En pas later ga ik aan de underseat beginnen. Zit nog erg veel werk in iig!

achterkap.jpg

En dit plaatje is al langsgekomen op rolf zijn project, maar vind het er wel grappig uit zien dus nog maar een keertje! Zoals te zien is, is mijn voorkap al een stukje verder gevorderd..

voorkappen.jpg

Mwoaaa ik weet niet hoe je het elke keer weer voor elkaar krijgt maare die poly is weer nog steeds niet droog :X...

mja van het weekeinde mss ff wat ideetjes op doen @ speed and design..?

Status
Not open for further replies.
Back