Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Bart Hoedemaker said:
Waar heb je die Koso carb besteld?

Beter lees je ff goed en dan kom je tot de conclusie dat hij de carb bij Marco (XSH) besteld heeft en die een kelk op bestelling heeft gedraait.

Easy as that :rolleyes:

hey, ben zeker beniewd wat je rox nu op de bank gaat doen. ik zag dat je ook uit de omgeving van amersfoort kwam, niek had al verteld over je uber brute aerox, wil hem graag een keertje bewonderen. ik ga alles evo maken. ik had alleen een vraagje.

ik moet een spruitstuk laten draaien om een kart carb te kunnen instaleren. ik zag jouw wigje, kun je mij niet ff dat nr pasen van die gozer die dat wigje voor je heb gefixt.

mooi rox trouwens, ben echt benieuwd naar de resultaten op de bank

mvg tim

Gato member

ja joh maar iedereen rijd nu mhr. ik wil toch bewijzen dat je met evo ook zekerz kan boeken, en trouwens ik woon in leusden en ja daar kennen ze nog niet echt brute setups, nouja daar lijkt he top

kan we pro race gaan rijden maar ja dat doet kiwi al, jij rijd mhr, en ik binnekort volledig evo

mvg tim

gato member

Er is wel een snelle Evo Twins tuned sr in leusden hoor die binnenkort weer rijdt...
Check het 'Team Flut SR Project ' maar eens hier...

Evo gaat echt wel hard hoor, alleen het klinkt een beetje debiel 'alles evo' en alles mhr' , je moet gewoon de goede combinatie vinden en het goed afstellen/aanpassen.

AeroX-70 said:
Nja zal nog wel eventjes duren, aangezien de secundaire vertanding is ingesleten...

Viel mee toch..... }:O

Echt erg hoor, hopelijk niet gekomen doordat je grote primaire tandwiel verkeerd op die as zat....

vette scooter trouwens, ja in echt (nog) mooier dan op de plaatjes.

ja albert jaagt wel met zijn twins tuned scoot, mare ik d8 toch echt dat hij een luchtkoelertje had, daar zal hij mij zekerz niet mee gaan boeken hoor.
hij zat bij mij op school.

ik had nog een vraagje hea, hoevel pk scoorde jij met die evo? of ben je er nooit mee wezen banken?

mvg tim

maximalistixx said:
ja albert jaagt wel met zijn twins tuned scoot, mare ik d8 toch echt dat hij een luchtkoelertje had, daar zal hij mij zekerz niet mee gaan boeken hoor.
hij zat bij mij op school.

ik had nog een vraagje hea, hoevel pk scoorde jij met die evo? of ben je er nooit mee wezen banken?

mvg tim

waarom post je dit nou in dit topic, gaat toch nergens over? 8P

gewoon iemand die bij je uit de buurt komt, niek vertel de mij over je bruute aerox vandaar.

jammer dat je nooit gebankt hebt met die evo, was zeer benieuwd geweest naar je testresutaten. je woon took in amersfoort hea, ik heb je eigenlijk nooit zien rijden, niet dat dat heel verwonderlijk is met die setup!
kom je weleens op het rode pad? ben wel benieuwd of je het wint van de malossi dna of de pro race rox van kiwi, misschien dat je die scoots wel kent

ik vind je rox echt dik, je kleurencombo is zeer gewaagd maar wel erg mooi, je valt iig erg op.

mvg tim
Gato member

Bas@ICE said:
Er is wel een snelle Evo Twins tuned sr in leusden hoor die binnenkort weer rijdt...
Check het 'Team Flut SR Project ' maar eens hier...

Evo gaat echt wel hard hoor, alleen het klinkt een beetje debiel 'alles evo' en alles mhr' , je moet gewoon de goede combinatie vinden en het goed afstellen/aanpassen.

Het lijkt mij nog altijd de beste combo, alles van 1 fabrikant, want je denkt toch niet dat de evo fabriek test met onderdelen van malossi?8p

offtopic: ik zit trouwens in Amersfoort op school, heb nooit last gehad van popo:W, ik gebruik mijn scooter trouwens ook gewoon voor naar school te gaan...O-)

Ik woon in Amersfoort ja, Maar mijn scooter staat niet bij mij thuis... In Amersfoort zijn idd erg veel politie controles vandaar.
Ik heb die DNA of rox nog nooit gezien... dus ik weet ook niet hoe snel ze zijn. Maar als ze in 2005 naar legale meetings komen kunnen we natuurlijk een keer een sprintje trekken :)

en nou ff ontopic he jongens ;)

Fournales binnen *D

fournales.jpg

fournales2.jpg

Status
Not open for further replies.
Back