Lucas Banken? 4 October 2004 #522 AeroX-70 said: mmm 2F4R.? :* Click to expand... lol, wie heeft dit gepost onder mijn account :? Maar ALS ik de cross weg doe, weet ik echt nog niet wat er voor in de plaats komt...
AeroX-70 said: mmm 2F4R.? :* Click to expand... lol, wie heeft dit gepost onder mijn account :? Maar ALS ik de cross weg doe, weet ik echt nog niet wat er voor in de plaats komt...
Lucas Banken? 16 October 2004 #523 Hey, heb een nieuw speeltje.... Rechts is de nieuwe Cross... verschil moet er wezen... HI! I love Double Penetration :~ Vlamt nu echt goed... moet mn vertanding ook weer aanpassen want met een RF van 10 is het niet te doen... Op naar een RF van 8 :+
Hey, heb een nieuw speeltje.... Rechts is de nieuwe Cross... verschil moet er wezen... HI! I love Double Penetration :~ Vlamt nu echt goed... moet mn vertanding ook weer aanpassen want met een RF van 10 is het niet te doen... Op naar een RF van 8 :+
Raymond FRED MOTOREN 16 October 2004 #525 AeroX-70 said: HI! I love Double Penetration :~ Click to expand... })
Denna Soes Bolkont 16 October 2004 #526 Bas@ICE said: Vet :W , @ 60 autowheelies :X Click to expand... Daar heb ik zelf ook last van .Lekker toch :W
Bas@ICE said: Vet :W , @ 60 autowheelies :X Click to expand... Daar heb ik zelf ook last van .Lekker toch :W
Sketchy M&MII owner 16 October 2004 #527 Ik ben blij voor je dat de cross ziekelijk vlamt }) . Btw wel voorzichtig zijn met m'n ex blokje en cross :* .
Ik ben blij voor je dat de cross ziekelijk vlamt }) . Btw wel voorzichtig zijn met m'n ex blokje en cross :* .
C cvz Well-Known Member 16 October 2004 #528 Je hebt geld nodig maar koopt er een cross bij? *D *D Maare, wat vind jij leuker als een cross, Fabrizi? :X
Je hebt geld nodig maar koopt er een cross bij? *D *D Maare, wat vind jij leuker als een cross, Fabrizi? :X
#Bas - 16 October 2004 #529 cvz said: Maare, wat vind jij leuker als een cross, Fabrizi? :X Click to expand... Dat zie je toch ? :? , een Cross de Jager tuned...l
cvz said: Maare, wat vind jij leuker als een cross, Fabrizi? :X Click to expand... Dat zie je toch ? :? , een Cross de Jager tuned...l
Lucas Banken? 29 October 2004 #531 Zo moest weer ff zoeken naar mn projectje, was aardig weggezakt. Heb een elektrisch waterpompje van CVZ gekocht, bedankt hiervoor! Een deze dagen komt mn Koso 28 d-slide ook binnen.
Zo moest weer ff zoeken naar mn projectje, was aardig weggezakt. Heb een elektrisch waterpompje van CVZ gekocht, bedankt hiervoor! Een deze dagen komt mn Koso 28 d-slide ook binnen.
RobinV GC gek 29 October 2004 #532 Vette design, als achtergrond Na de winter meeten we weer denks, pak je me dan terug ? :#
Lucas Banken? 29 October 2004 #535 RobinV said: Na de winter meeten we weer denks, pak je me dan terug ? Click to expand... Ja meeten zullen we zeker doen, 2005 wordt het meeting jaar, en ik zorg er voor dat ik op iedere aanwezig ben met de rox! Misschien 0wn ik je in pk's... met sprinten tegen jou heb ik het nadeel dat ik een zwaardere scooter heb, en zelf ook wat meer weeg. Maar wie weet
RobinV said: Na de winter meeten we weer denks, pak je me dan terug ? Click to expand... Ja meeten zullen we zeker doen, 2005 wordt het meeting jaar, en ik zorg er voor dat ik op iedere aanwezig ben met de rox! Misschien 0wn ik je in pk's... met sprinten tegen jou heb ik het nadeel dat ik een zwaardere scooter heb, en zelf ook wat meer weeg. Maar wie weet
Kuit@NRG 200 pktjes 29 October 2004 #536 dik hoor maar waar he je die koso nou besteld dan ? en was je de laatste tijd dood ofzo?
Lucas Banken? 30 October 2004 #537 Die Koso carburateur heb ik bij Marco van XSH besteld. Voor zover ik weet was dit de laatste die hij op voorraad had...
Die Koso carburateur heb ik bij Marco van XSH besteld. Voor zover ik weet was dit de laatste die hij op voorraad had...
Erwin. Well-Known Member 30 October 2004 #538 LUcas, het ziet er weer al te vet uit allemaal, phantom gaat ook in de goede richting . dus we gaan vast wel een keer meeten, succes er verder mee en spreek je binnenkort nog wel
LUcas, het ziet er weer al te vet uit allemaal, phantom gaat ook in de goede richting . dus we gaan vast wel een keer meeten, succes er verder mee en spreek je binnenkort nog wel
Lucas Banken? 30 October 2004 #539 Nog even wat leuke fototjes Vind zelf die achterveer echt storend lelijk, maar gelukkig komt er volgende week een Chrome fournales 8)
Nog even wat leuke fototjes Vind zelf die achterveer echt storend lelijk, maar gelukkig komt er volgende week een Chrome fournales 8)