Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
wie weet ;)

Ff een kleine update, ik ben dus op meeting SPM geweest, was echt super tof! Ondanks dat ik helemaal geen tijd heb gehad om mn scooter van te voren af te stellen deed hij het behoorlijk goed. Met een RF van 10,4 moeilijk aan de grond te houden. En nog best wel wat sprintjes gewonnen :)

Verder ook op de testbank geweest... kwam een teleurstellende score uit van 14,73 pk. topvermogen was bij 81km/h en bij 82km/h daalt de grafiek ineens hard naar beneden. Dus daar moet nog aan gewerkt worden, Maarja mn achterwiel slipte behoorlijk op de bank en ik had em niet afgesteld, geen luchtfilter, gaar spruitstuk en nog wat dingen die verbeterd gaan worden. dus ik kan er mee leven :p

Things to do:

Wigje
25mm recht spruitstuk *
Omgelast subframe *
Kelkje
Twin air

heel misschien nog een tune beurt voor de cilinder

pict3.jpg

smp125.jpg

Thnx! :)

Nog een leuke pic van speelmansplaten...

rox.jpg

Wigje is under construction.. kan ik morgen wss ophalen. dan van de week de boel ombouwen zodat ik mn carb naar achteren kan plaatsten. Daarna goed afstellen en binnekort banken bij Koopmans!

netje hoor lucas was ook wel vet @ spm:) maar die afstelling is wel gaar ind:(
maar wat knalde jullie net door me straat gingen jullie afstellen ofzo?:)

haha nee rolf en ik gingen ff een eindje vlammen, groot rondje soest geweest en nog tegen wat auto's gesprint op de Koningsweg :rolleyes:

RemKlauwen

Is het niet mooi om je remklauwen oowk te Spuite..:) Maybe wel bruut
Verder Wel doNDers Geile scoot heey..!! pFoe.. Kwou dawt ik diej had..:) maaruh..

GreAtZs.. Mark..!!

Bedankt voor de positieve reply's mensen! :)

RobinV said:
Zoals belooft nog gesprint he ;) En later ook nog met rolf, erg vet ding maar mag nog sneller :P
Sneller word hij nog wel, eerst ff spruitje naar achteren fixen, en dan de boel eens afstellen... maybe daarna nog een tune beurt.

Maarja btje oneerlijk dat ik op een compleet opgebouwde aerox reed en jij op een zip sp framepje en dat ik zelf ook wat kilotjes meer heb dan jij.
Op vermogen heb ik je al ge0wned ;)

volgens mij hielden die lui ook weer wat kort het gas erop :? maybe vandaar het lage vermogen? :X

verder zag het er mooi uit @ SMP :W

Status
Not open for further replies.
Back