Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Het heeft nix met druk te maken het gaat om het warmte afdragent oppervlak wat je nu verkleint. En door de kleine gaatjes blijft het koelwater iets langer in de cil waardoor er dus iets langer hitte opgenomen kan worden over het totale oppervlak.

Dus theoretisch zou je dan in extreme gevallen een rad erbij moeten doen ipv afplakken
 
kijk dat is duidelijke taal. Nou ja dat is eigenlijk juist mooi want ik had voorheen altijd al moeite om mn cilinders op 60 graden te krijgen. Mede door de open gefreesde beenschilden. Dus dat zit wel goed nu!


Vanavond weer ff verder gegaan met opbouwen. blokje zit er onder... morgen ff nieuwe ML50's om de velgen laten leggen en dan op zn pootjes zetten.


zo staat ie dr nu bij:
opbouw.jpg


opbouw2.jpg
 
Hij staat er nog een beetje zielig bij :D Mja precies hetzelfde als dat mijne er nu bij staat ;) Maar zondag rijden ze allebei hoor, en misschien dan wel tegen elkaar ..
 
weer genoeg gebeurt vandaag!


Overrange binnen van Marco_v_W thnx!
overrange.jpg


Gemonteerd....
overrange2.jpg


Verder gegaan met kappen monteren en dingetjes aansluiten etc...
Toen zag het er zo uit!
rox.jpg


rox2.jpg


rox3.jpg


rox4.jpg


rox5.jpg


roxen.jpg


roxen2.jpg


wiel.jpg



morgen nog een spruitstuk regelen en dan de rest van de kappen monteren, de boel weer netjes polijsten en oppoetsen en dan op de aanhanger knallen voor Speelmansplaten!
 
dik hoor het is weer helemaal netjes alleen vindt ik dat je iets aan die eum veer achter moet doen :P
echt netjes hoor heb je het ook al laten rijden en beetje afgesteld?:)
mijne staat in utrecht.
 
Klonk erg vet gister in elk geval met die C21,alleen toen lekte zn kop een beetje in zn cilinder dus rookwolken maar had in elk geval wel power :W , zal nu wel opgelost zijn dus ben benieuwd wat ie doet vandaag...zie het vanavond wel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top