This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Lekker belangrijk, kijk hoeveel mensen er met een speed pijp of c20 rijden

Mjah, ziet er erg goed uit Lucas 8)... zal je me dan ooit toch nog is gaan vlammen? :X

Weer ff aan de geldboom geschud, en toen kon ik een gekotterd blokje kopen

is wel klein btje vies maar goed dat maak ik nog wel ff schoon!

nja het moest er dan maar van komen, lekker kort dag voor de meeting Speelmans platen, maarja zo gaat het altijd bij mij, alles lekker op het laatste moment

Begin blokje opbouwen

Cross kop, beetje weinig koel gaten vonden we....

De boor dr in!

Zo das beter..

Toen zat aan het eind van de avond het blok al bijna helemaal in elkaar

En nog ff een schattige foto van de broertjes

als het goed is dan krijg ik de boel lopend en netjes voor meeting speelmans platen, en ben daar dan ook aanwezig!

Netjes ! , jammer dat er geen tijd was om je carter nog ff te stralen en tunen en de wig en het subframe en en en en...

Maar in elk geval moet het wel lekker knallen :W

Ik vind die gaatjes boren in je binnenkop niet zo'n tof plan eigenlijk, malossi heeft het niet boor niets zo gedaan want volgens mij had dat iets met de druk in het koelsysteem te maken.

Het blokje ziet er daarintegen wel super uit!

ErwinB said:
Ik vind die gaatjes boren in je binnenkop niet zo'n tof plan eigenlijk, malossi heeft het niet boor niets zo gedaan want volgens mij had dat iets met de druk in het koelsysteem te maken.

Het blokje ziet er daarintegen wel super uit!

Ik vind dat je zoiets niet moet gaan doen voordat je er mee gereden hebt en zeker weet dat ALS je er extra gaten bij zou boren dat dat beter zou koelen. Ik rijd met std kop en 1 std rox radiateur en heb niks te klagen over de koeling...

ErwinB said:

tram said:
Ik vind dat je zoiets niet moet gaan doen voordat je er mee gereden hebt en zeker weet dat ALS je er extra gaten bij zou boren dat dat beter zou koelen. Ik rijd met std kop en 1 std rox radiateur en heb niks te klagen over de koeling...

Hehe nou goed ik vond het wel een tof plan, omdat die gaatjes me gewoon weg te klein leken... Ik zie niet in waarom het problemen met koeling zou geven, dan is er altijd de optie om nog de radiateur een stukje af te plakken!

en dat over de druk in het koelsysteem... die paar gaatjes die er nu in zitten zijn nog niets vergeleken met de gaten in bv. een evo cilinder....

Dus dat zal ook wel meevallen hoor

Status
Not open for further replies.