This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Morgen is je carter denk ik wel klaar lucas , dan ff stralen en dan kan je het zooitje in elkaar gooien en knallen...

Tussenstand...

Morgen de laatste hand eraan leggen voor het stralen.
En daarna nog een beetje met defcon spelen.

ik vind deze rox echt 1 vd mooie roxen hier, velgen worden vast ook wel vet. aleen zou ik de zadelhoes rood met klein beetje geel erbij niet niet andersom doen, mja mijn mening he! succes nog verder!

Heel wat te doen morgen om hem voor half 10 in elkaar te beunen

FF pics gemaakt van het carter die ik aangepast heb;

Frame

Last edited:
je bent wel foto geniek

ben benieuwd hoe die gaat worden!die voorpoten en carterkap spreken veel loof uit voor de toekomst!

Jaja, morgen wordt een druk dagje....

Hopelijk als alles goed gaat rijd het ding morgen avond weer sinds lange tijd, eindelijk kijken wat Joost van 3BR ervan heeft gebakken met zn tune kunsten *D

Ben iig heel erg benieuwd hoe hij nu rijd!

Merkte niet echt super veel verschil tussen de C20 en Samba, heb ook niet uitgebreid getest hoor daar niet van. Maar die samba heb ik nou toch niet meer...

Anyway het ding zit dus weer in elkaar en rijd bagger. Heb al redelijk wat afstel werk gedaan, maar zoveel vermogen te kort komen door alleen een verkeerde afstelling KAN GEWOON NIET. Dus er zit echt iets niet goed. Wss is het mn rotor want dat is een van de weinige dingen waar nog niet goed naar gekeken is.

hier nog een picje van Mijn, Rolf, Bas zn carterdeksels...

Links is dus de mijne;

Vet project, maar lijkt het maar of vind ik het alleen tegenvallen voor een prof gepolijste carterdeksel?

Hehe jah, het kan altijd beter!
Ik moet trouwens wel zeggen dat hij best nog met een fijnere polijst borstel te werk had mogen gaan, de krasjes van de borstel die hij heeft gebruikt waren best nog goed zichtbaar. Maar verder lijkt het ding net verchroomd vind ik zelf.

De foto is alleen in de schaduw genomen en ik moet idd zeggen dat hij in het echt veel mooier is.

Vandaag maar eens geprobeerd wat de scooter deed met een andere binnenrotor. Dus ik had een HPI2003 Piaggio ontsteking gemonteerd op mn mina grondplaat.

Start het ding, geef een keer goed gas, en reed echt goed, vervolgens ging ik dan samen met rolf en bas ff een stukje rijden....

*BAM*

Ontsteking ge0wned :L

Wat bleek nou, de stator was na die ene keer gas geven los getrilt....
Echt helemaal naar de ***** die rotor :|

Was echt ziek inderdaard :| , post ook pic van het stuk dat van de stator is afgebroken en de kabel die om je as gedraait zat.

Status
Not open for further replies.