Easy Riders Rolf ewehem 3 January 2007 #123 Zo ff updatje @ 1st post Voorvelg past nu, nu nog een bracket fixen en achtervelgje pas maken <] Tot snel
Zo ff updatje @ 1st post Voorvelg past nu, nu nog een bracket fixen en achtervelgje pas maken <] Tot snel
Rotjoch. Karel! 3 January 2007 #126 damn...nice wil het plaatje wel eens zien als de velg erin zit suc6 verder
dragsterlover TTE Mooierd #221 3 January 2007 #127 Ganz geil der Rolf :~ En wil volgend jaar zkr een x naast je staan @ start -:-
Easy Riders Rolf ewehem 3 January 2007 #129 Thnx iedereen Ben vanaaf ff bezig geweest met de voorbereidingen voor de bracket, morgen ff afmaken en dan zal ik fftjes foto's posten hoe het totaal plaatje er uit ziet
Thnx iedereen Ben vanaaf ff bezig geweest met de voorbereidingen voor de bracket, morgen ff afmaken en dan zal ik fftjes foto's posten hoe het totaal plaatje er uit ziet
Easy Riders Rolf ewehem 4 January 2007 #133 Staan nu wat fototjes bij van mn voorkant die in elkaar zit... Mss kan lauwie ff zn nieuwe sprint positie laten zien {! 8) :W :7
Staan nu wat fototjes bij van mn voorkant die in elkaar zit... Mss kan lauwie ff zn nieuwe sprint positie laten zien {! 8) :W :7
#Maik Full Carbon Zips 4 January 2007 #134 Netjes Rolf je hebt even een pm Last edited: 4 January 2007
ZipSjezer Easy Stuntin 4 January 2007 #135 rolf je stuur staat echt FOKKIN tof zo. vind je werk tot nu toe echt te nais gewoon, alles zoals het hoort. al1 die klauw incl band gaat denk ik problemen veroorzaken..
rolf je stuur staat echt FOKKIN tof zo. vind je werk tot nu toe echt te nais gewoon, alles zoals het hoort. al1 die klauw incl band gaat denk ik problemen veroorzaken..
MHR D.H. Tuning 21,2 pk runner 4 January 2007 #137 Lekker hoor roffel! Die nrx pippa's gaan het goed doen die ik daar zie liggen! We zien en spreken elkaar snel weer! Dennis
Lekker hoor roffel! Die nrx pippa's gaan het goed doen die ik daar zie liggen! We zien en spreken elkaar snel weer! Dennis
Vasco Well-Known Member 4 January 2007 #138 Ziet er zeer vet en netjes uit! Ben zeer benieuwd wat het wordt. Succes ermee!
Rotjoch. Karel! 4 January 2007 #139 OMG.. dit ziet er echt TE vet uit en dat stuur:W heerlijk suc6 verder dermee ltrzzz
Shane A.k.a. Podolski 5 January 2007 #140 Wow.. velgje is klein.. dacht dat ie groter was joh.. erg netjes iig..