Easy Riders Jog

wow..

groeit jouw geldboom ook in de winter:P
ziet er goed uit rolfie..nu nog matzwart spuiten en die ene velgen erop..

heb je twinsonic..

maaaareee..wanneer is het blok inelkaarflansdagfeest?

x

HOOFD

Hoe kan je nu al zeggen dat hij aanhet kopiëren is?
Hij heeft zich nog niet eens uitgelaten over zijn uiterlijke plannen.
Als jij een lichtgewicht jog hebt, is het niet gelijk zo dat alle andere lichte jogs na geaapt zijn.

{! Ben je een replica kopie tweeling aan t bouwen rolf? Ik heb nog wel een kopieerapparaat staanO-)

Ik hoef hem alleen nog mat zwart te spuiten en de 20pk te halen, dan ben ik er al :W Ow ja en 1 SBO reezz mee doen.. dan is het idd een replica :P :*

Nee hoor, ik heb er hele andere plannen voor :) o.a die velgen die ik je liet zien 8)

Echter weet je zelf ook dat de remsystemen van een Jog niet 1,2 3 om te bouwen zijn op een ReeZZ stuurtje O-)

Wat ik me nog afvraag is waarom je het wigje "plat" hebt gehouden, en niet schuin(dus raakvlak van het Membraan als schuinte aan houden). Dan zou je ook nog leuke dingen aan je Inlaat kunnen aanpassen zoals korter/rechter maken.
Hoop dat het een beetje te snappen is;)

Verder ziet het vorkje er goed uit8)

Wat ik me nog afvraag is waarom je het wigje "plat" hebt gehouden, en niet schuin(dus raakvlak van het Membraan als schuinte aan houden). Dan zou je ook nog leuke dingen aan je Inlaat kunnen aanpassen zoals korter/rechter maken.

zo bedoel jij:

[IR]http://i13.tinypic.com/2mgjtd0.jpg[/IR]

[IR]http://i16.tinypic.com/2s84491.jpg[/IR]

[IR]http://i11.tinypic.com/4cc1cih.jpg[/IR]

Edit: Klik Klik

heb net zòn wigje thuis liggen zal van de week op de bank eens testen of het veel uitmaakt, post ik resultaat eventueel wel hier, als topicstarter daar geen problemen mee heeft...

ben benieuwd hoeveel pk`s je er komend jaar uit gaat persen:)

dat zou zeer zeker kunnen, dit is ook echt het 1e type wat ik heb laten maken @ stage.. Er zitten hier en daar nog wat haken en ogen aan, ookal is het niet te zien :P

zo bedoel jij:

Edit: Klik Klik

PM ;)

heb net zòn wigje thuis liggen zal van de week op de bank eens testen of het veel uitmaakt, post ik resultaat eventueel wel hier, als topicstarter daar geen problemen mee heeft...

ben benieuwd hoeveel pk`s je er komend jaar uit gaat persen:)

Nee, niet zo'n problemen mee :) mss PM..? :P

Ik hoef hem alleen nog mat zwart te spuiten en de 20pk te halen, dan ben ik er al :W Ow ja en 1 SBO reezz mee doen.. dan is het idd een replica :P :*

Nee hoor, ik heb er hele andere plannen voor :) o.a die velgen die ik je liet zien 8)

Echter weet je zelf ook dat de remsystemen van een Jog niet 1,2 3 om te bouwen zijn op een ReeZZ stuurtje O-)

20pk lijkt me een beetje hoog gegrepen voor jou rolfje. Straks rij je nog eens onder de 8 seconde<]

Neeeeh ik weet tooch wel dat ie extra reezzz wordt})

20pk lijkt me een beetje hoog gegrepen voor jou rolfje. Straks rij je nog eens onder de 8 seconde<]

Neeeeh ik weet tooch wel dat ie extra reezzz wordt})

mag ik happen?

@ genemuiden reed de rox 7,8 sec...das toch redelijk snel dacht ik zo:P
maar ik vind je nog wel lief mart..ookal was je 2 tiende sneller

x

Laurens

Write your reply...
Back