This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Jog

He rolfie, eigenlijk moet je ook een filmpje maken van je dalende benzine peil tijdens dat toppen....das best ziek

enne..wat ik al zei..met andere velgen wil ik wel toppen @ straat

x

Laurens

Whoei de jog ziet er egt super uit, meppel ga je zeker wete redden nog genoeg tijd dan om een lekker vermogen uit het blokje te halen Suc6

Nou jongens dan hier ff een wat mindere mededeling..

Sinds afgelopen zaterdag is de Jog officieel dood :'( Ondanks dat er van mijn kant sommige dingetjes niet helemaal 100% zaten toch wel al een best leuk vermogen gehaald Al was dit wel geblokt gemeten (dus op rollen heb ik hem nooit kunnen zetten) Hier kwam 21.9 SAE uit (zonder slip correctie voor de mensen die weten hoe het zit ) Op rollen dus wel in de richting van 23 moeten gaan

Hoogste geblokte run van mij ooit was 21.5, en dat was met mijn DD blokje van mn rox waaruit 22.8 SAE rolde Dus dit was erg belovend. Heb helaas geen grafiekjes zal deze mss vanaaf ff posten.

Wel heb ik wat foto's van de schade die het heeft opgelopen :X:X:X

Nu even kijken hoe ik het oplos.. mss zet ik er ook een 6t op met een ouwe sucker

Last edited:
die easyriders maken het zichzelf niet makkelijk
iig genoeg potentie. dus snel fixen en een wereld tijd rijden op meppel :W

damn hier ook al...:X begind een rage te worden...maja...hij ownd wel hard..:W men hele klas heb dat filmpje wel gezien van dat je de 170 dermee haalt..:W:W

Haha weer een cilinder naar de klote
hou mijn cilinder 7 april wel heel he rofl

Born to be alive

Het is idd zo 2007 dat je je cil naait :+

maar ik hoop toch eigenlijk wel dat het allemaal voor meppel gerepareerd is... Het was btw niet mn zuigerpinnetjeballetje van mn sucker zelf maar echt v/d zuigerveer

idd heerst een vloek in amersfoort

Mja mijne was int begin vastgelopen hebben jullie niet meegemaak denk

mja jou kennende komt heet allemaal goed:W

spreek je:*

Cilinders 0wnen is DE trend van 2007!

Komt vast wel goed met dat hok van je :W, zie je at meppel

Dan is het juist een kunst om m heel te laten, en dus niet zo stoer om m tw ownen:+

Liever een pktje minder en mn cilinder nog heel zodat ik iig het einde van de sprintbaan haal8)

@ Rolf: miss had je voordat jeje cil dr af had gehaalt ff NX moet inspuiten en kicken te gelijk dat wil ook nog weleens helpen volges Lutte8P