Manta Oldskool membert 1 September 2006 #983 Feli met je repo, Jij ook al vet veel foto´s, Fotograaf heeft het druk gehad . Je rox staat er heel netjes bij en met de peekaas zit het ook wel goed 8)
Feli met je repo, Jij ook al vet veel foto´s, Fotograaf heeft het druk gehad . Je rox staat er heel netjes bij en met de peekaas zit het ook wel goed 8)
Enzo Runter an Gas! 1 September 2006 #984 Cker nog een kater toen je op de foto moest En rolf je weet wat ik over je vermogen denk8)
StuntSnuiver Slider Invasie! 2 September 2006 #986 Staat er echt supernetjes bij! Vind vooral de underseat uberstrak in combo met de de andere kappen. Echt een supernetjes ding!
Staat er echt supernetjes bij! Vind vooral de underseat uberstrak in combo met de de andere kappen. Echt een supernetjes ding!
Facilly [NHO] M-tuning 2 September 2006 #994 Bart.T@zipsp said: nu wel record? Click to expand... De Fred motoren bank is ongecorrigeerd toch?
[5th]Nick The Bad Guy 2 September 2006 #995 Heel netjes rolfus, binnenkort wil ik effe een wheelie trekken
Lucas Banken? 2 September 2006 #996 Facilly said: De Fred motoren bank is ongecorrigeerd toch? Click to expand... Volgens mij meten ze altijd ongecorrigeerd op meetings ja... Iig heeft rolf ongecorrigeerd bij ons ook al een keer 23,7 gehaald.. mja of dat zo boeiend is, hangt puur van het weertje af
Facilly said: De Fred motoren bank is ongecorrigeerd toch? Click to expand... Volgens mij meten ze altijd ongecorrigeerd op meetings ja... Iig heeft rolf ongecorrigeerd bij ons ook al een keer 23,7 gehaald.. mja of dat zo boeiend is, hangt puur van het weertje af
ZipSP Tuning #33 2 September 2006 #997 2% correctie was er op de bank vandaag. leuke score rolf op naar de 23.5 gecorrigeerd.
R Rinnert Well-Known Member 2 September 2006 #998 mooie foto's in de scoot'n ! teld ook voor lucas egt heel nice ! -Rinnert