S speedzip Banned 18 July 2006 #901 heej jah je weet hoe het de rox is vergaan maar dat gebeurd me niet nog een keer...jouw rox zag er ook erg netjes uit zaterdag mja ik spreek je nog wel en succes verder ermee greets chris
heej jah je weet hoe het de rox is vergaan maar dat gebeurd me niet nog een keer...jouw rox zag er ook erg netjes uit zaterdag mja ik spreek je nog wel en succes verder ermee greets chris
Randy_area51 Well-Known Member 18 July 2006 #904 hey, Het pakketje met de 21mm carb was vanmorgen al binnengekomen. Ziet er mooi uit hoor. Groetjes, Randy
hey, Het pakketje met de 21mm carb was vanmorgen al binnengekomen. Ziet er mooi uit hoor. Groetjes, Randy
XSL-Martijn Well-Known Member 27 July 2006 #906 He rolf ik kom vandaag de carters halen. Maar kom effe @ msn of bel me 0343-450037
Ronnie Well-Known Member 27 July 2006 #910 gebruik hiervoor msn of de pm functie. Ga daarvoor niet nutteloos een topic kicken...
E.Stuntin_Lau €w3 member 27 July 2006 #911 miss heeft rolf ook wel een heeeeeeeeeele leuke update ik vind het iig super vet! reezz he rolf.. tjek je zo weer, Laurens
miss heeft rolf ook wel een heeeeeeeeeele leuke update ik vind het iig super vet! reezz he rolf.. tjek je zo weer, Laurens
Easy Riders Rolf ewehem 27 July 2006 #912 jeetje, nou je het zegt , Zal zo nog ff een grafiekje posten van mn nieuwe blokje
Noizemaker Louppyyy 27 July 2006 #915 Ghosttown, je bent oplichter van scooter-power en oplichter op scooterfreaks zegge ze
Easy Riders Rolf ewehem 27 July 2006 #916 Mensen ik en Ghosttown hebben een afspraak (wat mij betreft gewoon doorgaat) dus daar is alles mee gezegd Na goed ff on-topic weer Vers carter in elkaar geknutsled :W Met als resultaat 22.3 Pk en 11.5 Nm koppel SAE 8). Dit is de binnenkomst en heb verder nog niets getest oid. Ik weet zeker dat er meer inzit :W Grafiek ziet er een beetje uitgerekt uit mja.. komt omdat ik hier thuis de A/F niet heb Ik ben morgen lekker @ vakantie dus meer update's over het blokje na de vakantie Greetzz
Mensen ik en Ghosttown hebben een afspraak (wat mij betreft gewoon doorgaat) dus daar is alles mee gezegd Na goed ff on-topic weer Vers carter in elkaar geknutsled :W Met als resultaat 22.3 Pk en 11.5 Nm koppel SAE 8). Dit is de binnenkomst en heb verder nog niets getest oid. Ik weet zeker dat er meer inzit :W Grafiek ziet er een beetje uitgerekt uit mja.. komt omdat ik hier thuis de A/F niet heb Ik ben morgen lekker @ vakantie dus meer update's over het blokje na de vakantie Greetzz
XSL-Martijn Well-Known Member 27 July 2006 #918 Noizemaker said: Ghosttown, je bent oplichter van scooter-power en oplichter op scooterfreaks zegge ze Click to expand... zeggen ze ik heb de spulletjes gister verzonden. dan unbannen ze me weer..
Noizemaker said: Ghosttown, je bent oplichter van scooter-power en oplichter op scooterfreaks zegge ze Click to expand... zeggen ze ik heb de spulletjes gister verzonden. dan unbannen ze me weer..
Ronnie Well-Known Member 27 July 2006 #919 Regel dat soort zaken nou via pm of msn ofzo. Zijn jullie nu blind ofwat?? Verknal deze page nu niet met dat domme geblaat!
Regel dat soort zaken nou via pm of msn ofzo. Zijn jullie nu blind ofwat?? Verknal deze page nu niet met dat domme geblaat!
Tommy. *BA DUM TSS* 27 July 2006 #920 omg het 2e programma'tje dat je hebt open staan "live se......" je kan mij niet vertellen dat dat muziek is8P lekkere score rolfus, maar er moet nog meer uit te halen zijn! succes! greetz Tommy
omg het 2e programma'tje dat je hebt open staan "live se......" je kan mij niet vertellen dat dat muziek is8P lekkere score rolfus, maar er moet nog meer uit te halen zijn! succes! greetz Tommy