This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Easy Riders Jaguar Rox

Status
Not open for further replies.
Ding zag er netjes uit op Meppel. En liep niet verkeerd Voor een 36 handse zuiger dan..

En zie mij daar nog eve staan he op die foto bij de testbank..
 
hey klootviool

Zie ik daar nou een 22+ sonic staan @ achtergrond bij de testbank

hij ziet er netjes uit man

spreek je:*
 
Enzo said:
De roxen van "The Bitches" :W
Reed wel goed heh met die ProRace OwnedSteking ofnie :+

prories oelaat en oentsteking sua..boek die wheely
mja rolf nu ook aan een eige cil dan?
hoorde stiekem zoiets?
 
Rolf@Jaguar said:
Hier ging ik maahcoo ff vertellen hoe lelijk ie is



en jij maar niet snappen dat ie zo laag scoorde terwijl ik de rem in hield })

en die scooter daarachter, was dat nou een stage 6 xsh tuned die meer scoorde als jou speed ?
 
Haha niet zijn speed marco, mijn gare cross zat er op bij rolf... Ja die ene die bij jou op de bank nog vastpeerde na die 26,6pk NX run. Die is met die halve wand eruit gewoon bij rolf op de rox gekomen en alsnog 18,4pk neerzetten. Die cilinder OWNT :W
 
sjoerdjez said:
Kwam deze ergens tegen, geen id van wie maar hijs zo dik dat ik hem maar ff heb opgeslagen

Foto heb ik gemaakt, ik heb er nog meerdere maar moet ze nog verkleinen.

Zie je wel verschijnen in het foto topic van meppel.

@ ts: Erg mooie rox 8)
 
hahaha die foto..
die avond ownde echt hard...
en die tafels zijn btw Lucas/Rolf/laurens bestendig geworden want ze zijn niet meer met vleugel moertjes in elkaar gefixt..

ontopic: Rolf koop eens wat sjit en fix het ding men..

Laurens
 
ZO ff een updatje:

Terug van 'De' meeting Jubbega :X, het was gewoon KUT weer maar dat wisten jullie al :W

Verder was het wel gezellig vooral de aftermeeting was TOP! De oldskool Speed 99 die door EGT bewerkt was heeft ondertussen plaats gemaakt voor een 7T. Deze is echter ook niet meer standaard . Het zat echt 1 dag voor jubbega in elkaar en 2 runs verder was ik klaar voor jubbega :X :L maar goed. Wel een tijd van 8,102 neergezet met een scoot die 100kg schoon aan de haak weegt :W.

Niet zo'n spannende tijd en update maar die volgt nog 8).

Hier wat foto's:

Rox @ Start:













En natuurlijk deze niet te vergeten 8)





Mn Rox gaat asap de bank en de weegschaal op
 
Gister met de sprint, ik stond er vlak bij, jij stond in de rij op die zwarte matjes.
Trapte die gozer voor jou zijn rox aan met witte bikkembergs broek.Hij gaf paar x gas in modder, je scoot en jij helemaal onder je was aardig pist off. en je ging modder terug gooien op hem :winner:.
Verder een vette rox 1 van de mooiste 9||6

AadizZz servi
 
Status
Not open for further replies.