Duidelijkheid MVT binnenrotor

digimax heeft 3 curves, die je allemaal + - 3 graden kan verschuiven. Ik heb geen verschil in vermogen gemeten op de testbank.
 
MAar zijn het verder degelijke rotors? geen tjap tjoi of zo. Chezz: was hij verder erg fel invergelijking met malossi etc. Want een plattere rotor zal heus ook wel wat nadelen met zich meebrengen.
 
MVT is een prima ding. Plug & Play was het bij mij. Gaf een goede gasreactie en zijn geschikt voor zeer hoge vermogens.
De Jager heeft zo'n ding op hun NRG en we weten allemaal wat dat ding kan.

Kit wordt gewoon compleet geleverd ZONDER bougie dop. maar verder met alle bouten. En gebruiksaanwijzing.

Er zijn ook van die vervroegins kastjes leverbaar. NOOIT gebruiken
Chezzmo weet wel waarom dat is
 
tja geef me maar gewoon zoveel mogelijk info. Want ik las dat er in het std pakket ook een los kastje zat die je weg moest laten. En dan kan je een aparte digimax nemen. 3 curves die je nog kan finetunen qua grades. Maar die digimax is troep wat ik uit je post kan uithalen.

Ik heb op dit moment een HPI2003 maar was aan het kijken of er misschien een leuke opvolger is.
 
Zeker weten?
Ik heb ze ooit eens tegelijk in mijn handen gehad en als er al verschil is is het volgens mij zeker wel kleiner.
Het wordt tijd dat het eens nagemeten wordt.
 
Ik kan de analoge voor weinig aankomen (2e hands - nette conditie) maar ja als die digimax niets voorstelt. Haak ik er denk ik maar vanaf.
 
Last edited:
Back
Top