4
46:TheDoctor
Guest
Mooi blokje niet echt bijzonder, maar zie ik nou nog die stelmoer voor de oliepomp daar zitten?
Originally posted by 46:TheDoctor
Mooi blokje niet echt bijzonder, maar zie ik nou nog die stelmoer voor de oliepomp daar zitten?
Originally posted by 46:TheDoctor
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Vet blok trouwens! Wat is dat voor cilinderkop? En waarom is 1 carterhelft aan de binnenzijde zo glad?
Ik denk dat het inderdaad meer problemen op gaat leveren dan ik dacht...
Originally posted by Mark@Typhoon
Is t niet mogelijk om die pen te verwijderen? Dat er op die manier wel gewoon ruimte ontstaat en dat ik zo een waterpomp erin kan stoppen??
Electrische waterpomp is ook een optie, en op een willekeurige plaats aan te brengen... Zorg gewoon dat het op accu werkt, en zorg dat je de afgegeven spanning op het dashboard kunt meten [of heel zeker zijn van goede staat van de accu op elk moment]... Informeer eens bij Joor, hij heeft ook electrische waterpomp... Kan ook bij Ivo, volgens mij heeft hij Mercedes-pomp die joophans noemt...
Originally posted by JohanV
wel grappig voor ons als we de foto's zien van je vastegnaaide cil., maar mischien wat minder voor jezelf
Er zijn ook universele mechanisch aangedreven pompen in de handel... Volgens mij hangt er 1 op de Beta waar Tina aan heeft gewerkt, en bij Twins heb ik dat setje zien liggen [van Polini btw]...