mvt of hpi 2004

Status
Not open for further replies.

SliderOne

The One And Only...
hey ik heb een vraagje.. ik heb mezelf de hand weten te leggen op 2 in uitstekende staat verkerende binnenrotors
maar aangezien ik voorlopig nog niet rijd met mijn setup en 1tje ervan wil doorverkopen
wil ik vragen wat nou jullie ervaringen zijn tegenover elkaar
misschien kon dit ook wel in algemeen maargoed het is "tuning"

welke kan ik het beste houden?
en waarom?

mvg
ME
 
Advertisement - register to remove this

oke maar welke zou beter zijn voor extreme setup?
met welke haal je het meeste strekkracht/snelheid?
weet van allebei dat ze goed zijn
maja af en toe les je wat slecths over hpi af en toe over mvt
en ik wil gewoon een goede eronder ;)
 
haha nee die heb ik niet :) heb gewoon zo'n ding wat nieuw in de winkel ff over de 200 is
maare hpi zou dus betorza zinji?
 
Digimax zuigt kont , de gewone MVT is beter , zolang t ontstekingstijdstip op t bedrijfstoerental is is ie goed.
Wat je met de MVT heb is een goede gasreactie door de lichte rotor , die heeft de HPI niet. Die is 2x zo zwaar
 
Met de mvt heb je veel meer kans op detonatie ( helemaal @ topspeed ), simpelweg omdat ie geen ( variabele ) curve heeft.

Ik zou voor de HPI gaan, je hebt echt wel een goede gasreactie ( tis en blijft licht ;) ). En een variabele curve, denk dat het doortrekken ook sneller is met een HPI dan met een MVT.
 
Hpi 2004 is beter alleen voor de curve. Tenzij je weinig roterende-massa wil. Als de rotor van mvt lichter is. Maar hpi is gewoon een goede ontsteking.
 
Wat JohnB zegt. Verder moet je even kijken waar je het voor wilt gebruiken, bij straat/circuit gebruik zal je meer hebben aan een variabel ontstekingstijdstip dan bij de sprint. Idd is het rotortje van de MVT erg licht, wij hebben daarvoor gekozen op sprinter.
 
Ik ben van mening dat de hpi vrijwel net zo'n gekke reactie kan hebben als de mvt.

De mvt is licht idd... maar de hpi kan je veel vervroegen waardoor de reactie ook enorm goed is.
 
pcies
heb ze nu allebei thuis liggen :)

k sta achter jou phantoompje :W

maare oke dan heb ik besloten , hpi 2004 knal k eronder
en dan nog ff lichtspoeleke kopn..

bedankt mesen voor de reacties!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top