This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Duidelijkheid: Malossi uitlaten mina

Wille

Well-Known Member
Graag zou ik graag wat meer duidelijkheid hebben over de uitlaten van malossi. Want na wat search werk kom ik er niet meer aan uit.
De topic's die er al zijn staan ofwel vol van de tegenstrijdigheden ofwel zijn de pic's weg.

Gelieve deze post overzichtelijk te houden en enkel info te posten als je 100% zeker bent.

- Benaming
- Presteerd in welk toerengebied
- Kenmerken
- Eventueel bestel nummer
- pic

Originally posted by RunnerSp16
Speed Uitlaat

Kenmerk : Lange tailpipe

heb nog nooit een speed pijp gezien voor een min., heb je misschien een pic. Zover ik weet bestaat alleen de mhr en de mhr team pijp voor min.

Ja had deze topic doorgenomen maar zonder pic's geraak je niet veel verder.... Staat ook veel tegenstrijdigheden in.

Dus het gaat hier zoals gezegt over MINA uitlaten over pia is het volgens mij duidelijk genoeg....

Het typische is dat, in tegenstelling tot Piaggio, de Team2000 voor Minarelli geen lange, hoge tailpipe heeft, en geen bevestiging onder de demper... Deze uitlaat is er wel, maar is niet de snelste...

de scoot van kevin op het plaatje van wille draaid net 13k,
zijn setup as team cilinder en 21mm en overrange set,
als we em meer lieten draaien liep het niet lekker meer, dus wat johnb zegt klopt wel.

Toch haalt een klant van Joel/twins uit de belgische races er meer dan 18 pk mee.

De uitlaat? Jawel.

Blijkbaar kan ie onder bepaalde omstandigheden toch aardig presteren, die uitlaat.