Drugs topic #7

idd, zijn echt veel mensen verslaafd aan de ghb, hoorde laatst dat mn achterbuurjongen er 4jaar aan verslaafd is geweest. nu afgekickt nadat zijn ouders hem op de intensive care op hebben moeten halen
 
je moet het ook afbouwen he, anders kan je het letterlijk begeven.
dat meisje die ik ken word gewoon snachts een paar keer wakker omdat ze bij moet pakken. lekker zweten en trillen.
 
ik wil wel nog steeds mijn 2c-p cappie een keer naar binnen mieteren.
die ligt er nu zo lang, en dan is het mooi geweest.

maar nu is het weer niet echt de tijd voor een goede trip :(

Met zulk spul moet je wel de juiste setting hebben natuurlijk en natuurlijk een goede mood! Maar dat snap je wel als ervarene :)
 
klopt, daarom liggen ze er voorlopig nog wel. 2c-p kan wel diep gaan als het moet.
2c-c en 2c-d zou wel kunnen, maar ik heb sowieso geen behoefte aan wat voor drugs dan ook op t moment.

alleen een blowtje vind ik nu wel lekker, word ik rustig van.
normaal blow ik eigenlijk zelden.
 
Heb even een pauze :)

Zijn in die tijd wel weer nieuwe goede gekomen, heb er vast wat ingeslagen voor free festival.
 
heb ze in t blauw gehad.. ga je super lekker op en niet tering hard..

Ik teer nu op groene squirls en q-dancejes :)
 
Nog bedankt voor 't advies!
Ken aardig wat jongens die flink verslaaft zijn aan xtc en vragen vaak of ik ook nou is neem. Ik wacht nog ff :p en alleen met mensen die ik goed vertrouw.. Een blowtje op z'n tijd vind ik wel prima.
 
Nog bedankt voor 't advies!
Ken aardig wat jongens die flink verslaaft zijn aan xtc en vragen vaak of ik ook nou is neem. Ik wacht nog ff :p en alleen met mensen die ik goed vertrouw.. Een blowtje op z'n tijd vind ik wel prima.

Kan me niet voorstellen dat je verslaafd kunt zijn aan xtc... Ik gebruik ook wel redelijk vaak op feesten, maar zou er niet verslaafd aan kunnen raken.
 
Je bent 16, gaat slecht op school? depri postte je laatst? lijkt me al een behoorlijke no go. tiener emoties ;)
Haha klopt, heel bagger de laatste tijd.. Ik ga volgend jaar ander profiel doen.
Depri ook. Gaat steeds beter. Nogal veel gebeurt in een heel korte tijd.
 
Weet iemand een paar soorten goede wiet/hasj? Ik heb tot nu toe amnesia op een blunt maar volgens mij zegt dat niks en van hasj een ice-o-lator. Nu heb ik me beste ervaring met wiet omdat ik me hierbij beter voel. Alleen ik zou graag wat sterkere wiet willen proberen..
 
Back
Top