Drugs topic #7

Super Lemon Haze is een wietje met het hoogste THC gehalte wat op de markt is.
Wel aan de prijs , maar goed van smaak en lekkere uitwerking.


Altijd gedacht dat Northern light dat was, iig is dat ook een wiet soort wat aardig in slaat...

ik heb zelf nu een zakje met mooie bubblegum toppen, ruikt zo lekker :+

helaas dat ik gestopt ben :'(
 
Laatste tijd echt heel rustig aan gedaan. Kan me laatste tijd prima amuseren in de kroeg zonder coke. Ben ik best blij mee, na behoorlijk wat tegenslagen te hebben voortduren.

Zoek wel nog betrouwbaar adresje voor Special K. Daar is de laatste tijd moeilijk aan te komen. Beetje spacen blijf ik relax vinden en daar leiden me dagelijkse praktijken niet onder.
 
Altijd gedacht dat Northern light dat was, iig is dat ook een wiet soort wat aardig in slaat...

ik heb zelf nu een zakje met mooie bubblegum toppen, ruikt zo lekker :+

helaas dat ik gestopt ben :'(

En is de zak al leeg? Stoppen terwijl je nog wat hebt, moeilijk :P
 
nee :P heb maar van de hand gedaan... heb alleen beetje liggen (voor waterpijp :P) maar ben zo goed als gestopt, moet veel gebeuren wil ik weer roken...
 
Laatste tijd echt heel rustig aan gedaan. Kan me laatste tijd prima amuseren in de kroeg zonder coke. Ben ik best blij mee, na behoorlijk wat tegenslagen te hebben voortduren.

Zoek wel nog betrouwbaar adresje voor Special K. Daar is de laatste tijd moeilijk aan te komen. Beetje spacen blijf ik relax vinden en daar leiden me dagelijkse praktijken niet onder.

keta is goed te doen!

geen kater, geen gedragsveranderingen.... coke is voor veel mensen echt slecht spul.
 
Van coke word ik gelukkig alleen maar nuchter als ik flink heb gezopen :) Idee heb je dan tenminste , maatje van me word er echt ontzettend vervelend van. Houd het voortaan maar lekker bij pilletje of wat kristallen op een feestje. Meer dan genoeg :)
 
Van coke word ik gelukkig alleen maar nuchter als ik flink heb gezopen :) Idee heb je dan tenminste , maatje van me word er echt ontzettend vervelend van. Houd het voortaan maar lekker bij pilletje of wat kristallen op een feestje. Meer dan genoeg :)

coke is sowieso bout op party's....

morgen zelf in de waarschijnlijkheid toch maar een keer een tikkel pakken.

rood/roze eekhoorn :)
 
Coke op feesten is idd schijt :7
Wilde van de week nog wat tikkels op de kop tikken maar helaas niemand die meer wat had. Dus morgen aan de alcohol :+
 
Buiten feesten om gebruik ik niet, op feesten neem ik het er vaak wel van iig :)!
En nee, niet elke week een party :P, 6 gekke weekenden dit jaar nog maar :o...
 
Ben niet zon drugs gebruiker en heb bijna geen ervaring met verschillende soorten.
Is keta een 'zware' of 'zachte' drug? kwa ervaring/nasleep er van?
 
Ben niet zon drugs gebruiker en heb bijna geen ervaring met verschillende soorten.
Is keta een 'zware' of 'zachte' drug? kwa ervaring/nasleep er van?

keta heb je toch wel veel stappen in hoever je kan gaan.

maar het kan voor een "beginner" toch wel ver gaan.
gedesorienteerd, echt te wazig, niet meer weten wat je moet enzo.
het is maar net hoe ver je gaat.

nasleep heb je niet tot bijna geen last van. kater is eigenlijk niks.
 
gister uiteindelijk toch wel een rood duifje genomen @ dominator :+
dat was echt al weer n poos geleden, maar t is tenslotte feest!

nou die klapte er wel in :#
 
Ben toch altijd blij dat ik standaard een BOB heb :winner:
Vriendin rijd altijd eigenlijk, vreet op het begin een pilletje en daar doet ze het hele feest mee. Prima nuchter en niks aan het handje.
Alleen helaas geen M kunnen vinden dus dan maar watr paarse driehoeken tot me nemen:+
 
wat een ramp bartj :+

zaterdag nog een leuke avond gehad.
29mg 2c-c en later nog een cappie met 29mg 2c-c.... dus

en dan twister spelen, de gele stippen zag k bijna niet en de groene en blauwe leken bijna dezelfde kleur :+
 
Back
Top