Drugs topic #7

Nog bedankt voor 't advies!
Ken aardig wat jongens die flink verslaaft zijn aan xtc en vragen vaak of ik ook nou is neem. Ik wacht nog ff :p en alleen met mensen die ik goed vertrouw.. Een blowtje op z'n tijd vind ik wel prima.

verslaaft aan xtc/mdma :+
dan sta je wel heeeeeeeel zwak in je schoenen of je hebt geeneens schoenen.....

nog een week dan heb ik vakantie, en ik heb nog steeds die 2c-p liggen.... maarja ik ben nog steeds niet in een bui daarvoor denk ik zelf.
nog teveel aan mn kop, dus deze vakantie moet ik het maar voorbij laten gaan.

ach het ligt er volgens mij ook pas 4 a 5 maanden :#
 
Hoe gaat het met die andere twee dan? Danny en ben die andere gzoert ze naam even kwijt.. Aardig heftig verhaal toendertijd!

Ik heb ook weer zin an een party, hopelijk krijg ik vrij voor extrema, daar wil ik graag een keer heen :)!

edit: witte kersen zijn hier goed te krijgen, die gingen ook fakking hard!
 
Hoe gaat het met die andere twee dan? Danny en ben die andere gzoert ze naam even kwijt.. Aardig heftig verhaal toendertijd!

Ik heb ook weer zin an een party, hopelijk krijg ik vrij voor extrema, daar wil ik graag een keer heen :)!

edit: witte kersen zijn hier goed te krijgen, die gingen ook fakking hard!

Extrema wordt baasz :W
 
Hoe gaat het met die andere twee dan? Danny en ben die andere gzoert ze naam even kwijt.. Aardig heftig verhaal toendertijd!

Ik heb ook weer zin an een party, hopelijk krijg ik vrij voor extrema, daar wil ik graag een keer heen :)!

edit: witte kersen zijn hier goed te krijgen, die gingen ook fakking hard!

Volgens mij waren die niet aan X verslaafd, ik dacht speed/coke.
 
Sinds ik in de vaart zit gebruik ik nauwelijks nog drugs. En daar ben ik alleen maar blij om, vaak is het toch moeilijk om er af te blijven. Als ik aan boord ben (1 week weg, 1 week thuis) dan drink ik alleen een paar biertjes.
Ik word voor mijn werk onaangekondigd getest op het gebruik van drugs omdat we veel werk voor Amerikaanse olie - en chemiebedrijven doen die dit eisen. In het begin was dit echt wel even klote als je niets meer kan gebruiken maar nu na een jaar mis ik het niet. Hoewel het toendertijd wel heel leuk was hoor, ben niet Anti :p.
 
Ben erg zuinig geweest op m'n FFjes, maar nu is 't dan zo ver... Heb er nog maar 1 :(

Gelukkig heeft een maatje van me er nog een paar, en hij vindt ze te sterk :D Dus die neem ik mooi over :#
 
Als ik sommigen :rolleyes: hier hoor moeten ze wel aan een permanent banaantjes+5htp+vitamine C-dieet zijn of niet?

Of echt geen last van na het weekend?
 
Last edited:
Ik heb nergens last van hoor. Gebruik ook niet zo gek veel op een feestje. En ik ben niet 't type dat een uur voor 't eind nog wat achterover gooit :+
 
Ook meestal nergens last van alleen dat ik flink ga slapen als ik thuis ben tot uurtje of 7 savonds. Dan even buiten chillen ofzo of ergens pilsje drinken op zondag en weer slapen en maandag zo fris als een hoentje :P

En een uur voor het einde van een feest iets naar binnen gooien doe ik ook nooit meer. Weet nog wel bij Scantraxx SWAT toen ik niet echt op de tijd had gelet , qdance naar binnen en half uurtje later was het feest klaar :+ Duurt het wel ff voor je slaapt.
 
Haha ik was na Scantraxx SWAT (Outland) nog maar doorgegaan naar de Bootleg. :rolleyes:
Bij Scantraxx SWAT in ZAK was het helemaal mooi, toen de lichten enzo al aan waren en ze om om eens al aan het vegen waren nog drie kwartier doorknallen met hc. :W
 
Weet iemand een paar soorten goede wiet/hasj? Ik heb tot nu toe amnesia op een blunt maar volgens mij zegt dat niks en van hasj een ice-o-lator. Nu heb ik me beste ervaring met wiet omdat ik me hierbij beter voel. Alleen ik zou graag wat sterkere wiet willen proberen..

Super Lemon Haze is een wietje met het hoogste THC gehalte wat op de markt is.
Wel aan de prijs , maar goed van smaak en lekkere uitwerking.
 
Back
Top