Het algemene drugs topic

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

[ir]http://www.drugs-test.nl/Downloads/Drugs_testen/drugsfotoverkleind.jpg[/ir]

Dit topic zal wel heel erg diep zakken. :p
 
Crack húúúr!

Wat kosten coke en heroine eigenlijk? Je ziet altijd dat mensen hun dikke BMW's verkopen voor een lekker snuifje, ben wel eens benieuwt! ;P
 
Crack húúúr!

Wat kosten coke en heroine eigenlijk? Je ziet altijd dat mensen hun dikke BMW's verkopen voor een lekker snuifje, ben wel eens benieuwt! ;P

Verschillend per gozer. Weet niet of iemand de prijs ong weet. Maar dit kan erg verschillen hoor ik van veel mensen.
 
mja, er zijn ook gevallen die ongeveer 10gram per dag doen. dan moet je je bmw'tje of bez wel verkopen. drug is gewoon linke boel omdat het zoveel geld kost.

ik vind het btw maar een zwakke thread. bojt zoekt gewoon naam en faam door "het algemene" of "het grote" blablabla topic aan te maken. als je dat wilt maak er dan ook een beetje werk van en meek een goede openings post met genoeg informatie in.
 
mja, er zijn ook gevallen die ongeveer 10gram per dag doen.. dan moet je je bmw'tje of bez wel verkopen.. drug is gewoon linke boel omdat het zoveel geld kost.

als jij bijv. 10gram coke neemt op een [vrijdag] avond dan ben je zaterdag avond nog een hoer
 
50 euro de gram voor goede coke is hier in elk geval wel normaal..
jongens wat ik ken maken 26 euro per gram winst in elk geval en gooien er niks doorheen....

wat zijn jullie ervaringen met gebruik ervan trouwens?
wel benieuwd naar.. aub alleen serieuse reacties:)
 
eerste keer dat deed had ik gevoel dat me neus gaten vol zaten
toen heb ik wat aan me vinger gedaan en had het gevoel of ik bij de tandarst was geweest en verdoofde bek had
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top