Drugs topic #7

hahahahaha en een poos terug was er een onderzoek dat xtc de hersenen niet tot bijna niet aantast :+

gewoon pillen blijven slikken jongens :#
 
hier ook alweer 3 weken terug me laatste jointje gedaan... mis het best wel, sindsdien heb ik volgens mij geen 1 nacht goed kunnen slapen.. (ik blow meestal voor 't slapen gaan) sta nu elke ochtend helemaal gesloop op.
 
Zaterdag weer eens paddenstoelen gehad, dit keer op Texel in de duinen met 2 vrienden. Echt een geweldige locatie om het te doen zeg! Gewoon weer heerlijk genoten van de omgeving, het weer en de vrije gedachten. Ook nog fucking chille wiet erbij gehad wat zeer rustgevend maakte. Heerlijk als je iemand kent die super goed spul kweekt :X
 
hier ook alweer 3 weken terug me laatste jointje gedaan... mis het best wel, sindsdien heb ik volgens mij geen 1 nacht goed kunnen slapen.. (ik blow meestal voor 't slapen gaan) sta nu elke ochtend helemaal gesloop op.

En veel dromen zeker?

Ik was ooit 1 x eerder gestopt voor een tijdje en toen droomde ik als een malle, maar sinds ik 2 jaar geleden stopte, droom ik alsnog nauwelijks. Althans, ik onthoud nooit wat..

En Dan, goed dat je er weer bovenop bent.
Ik weet nog wel dat we 't er een jaar of 2 geleden al eens over hadden.
Daarna hoorde en zag ik hier ook nauwelijks wat van je, dus had eerlijk gezegd al zo'n vermoeden..
 
hier ook alweer 3 weken terug me laatste jointje gedaan... mis het best wel, sindsdien heb ik volgens mij geen 1 nacht goed kunnen slapen.. (ik blow meestal voor 't slapen gaan) sta nu elke ochtend helemaal gesloop op.

Dude, misschien een teken dat je echt eens van die zooi af moet blijven?
 
Dude, misschien een teken dat je echt eens van die zooi af moet blijven?


doe ik ook, daarom is het nu ook alweer 3 weken terug ;)

ben 5 jaar terug erg verslaafd aan geweest, zonder kon ik echt niet slapen.. en dat ging nou weer die kant op, dus stoppen voor 't weer zover is.


idd Bjorn, dat dromen/herinneren constant liggen te draaien en denken, klinkt erg bekent.
 
Iemand ervaring met 'Blue'?
Kon het kopen op school, is een flesje die net zo groot is als je duim ongeveer met smurfen kleur blauw erin. Hij zei dat als je het op een feestje drink je helemaal los gaat op welke muziek dan ook en het werkt zeker een paar uur...
Kon het kopen voor 5-,
 
Is gewoon vloeibare xtc als het ware, zit dus gewoon mdma of mda base in, in vloeibare vorm. Heb je verschillende namen voor, Blue 69, original blue, red devil (is rood ipv blauw). Of het blauwe idd met blue curacao is gemengd weet ik niet, wat ik wel weet is dat het flink smerig is.
Ik heb meeste varianten wel gehad, op zich prima spul als je goede hebt. Mijn ervaring is dat het weer ander effect geeft als xtc en mdma-kristal. Maar ik vind persoonlijk het effect tussen xtc en kristal onderling ook weer anders. Is mijn persoonlijke ervaring, weet niet of andere mensen dit ook zo ervaren.
 
En dat houd in? Ben er wel benieuwd naar
Zoals 1 post boven je staat: Blue Curacao met MDMA
Blue Curacao is gewoon een alcoholische drank, en MDMA is de werkzame stof in xtc pillen.

Dus gooi een xtc pil in je shotje en je hebt hetzelfde effect als het goed is:rolleyes:

EDIT: Nét te laat:p
 
Lekker dat je dan de dosis niet weet, pak dan iets waarvan je weet wat je kan verwachten.

Heb vorig weekend voor het eerst kristallen op. Vind dat spul echt 10x beter als een pilletje. Dosering is makkelijker en ik krijg er geen buikpijn/misselijkheid van als ik goed los sta te gaan. Had wel het gevoel dat het eerder was uitgewerkt, en eerder insloeg. Maar dat is ook altijd verschillend bij een ptje. Alleen die smaak van kristallen zeg, hahaha dat spul is écht niet te vreten :D
 
Slaat eerder in omdat niet eerst pilletje hoeft op te lossen. Zo word het sneller opgenomen.
Ik doe het altijd in een capsule, heb je die vieze smaak niet :)
 
ik wil wel nog steeds mijn 2c-p cappie een keer naar binnen mieteren.
die ligt er nu zo lang, en dan is het mooi geweest.

maar nu is het weer niet echt de tijd voor een goede trip :(
 
ghb hoef ik niet, nooit echt wat mee gehad ook.
wel paar leuke avonden op gehad hoor, maar toen vond ik het wel leuk geweest.

ken trouwens ook wel wat mensen die er flink aan verslaafd zijn en om het moment aan het afkicken zijn.
dwangmatig elk uur een paar ml moeten pakken is niet echt lekker :+
 
Back
Top