Drugs topic #7

Om 1 of andere reden zet me me kaken altijd hard op mekaar. Flinke kramp altijd dan , en dan toch me wangen kapot bijten :P En TE hard is niks weet nog wel afgelopen Decibel. Of betergezegd weet ik niet meer.
 
Magnesium is een grondstof wat helpt om spieren te verslappen..

Maar beter gewoon helemaal niks nemen en leren ermee om te gaan is het beste !
Ik kan ook aardig wat hebben, maar te hard gaan waar doe je het dan voor?

Dan heb ik achteraf altijd zo iets wat beleef je dan nog mee van een feest en ben je meestal een last voor andere mensen en misschie ook voor vrienden (blok aan hun been)

Zoals ik het dan altijd zeg je bent een gezellige spacer of niet...
Als je er vercrackt erbij wil gaan liggen en niet meer aanspreekbaar bent

kan je beter lekker thuis gaan zitten spacen met een paar vrienden !

Ik haal voor Qountdown denk ik een paar Qtjes en speakertje's verders gewoon op de pakket dienst verder voor het tappen. :D

geen zin om helemaal vaag me nieuwe jaar te beginnen. 8P


@ El-Toro

Als ik jou was zou ik gewoon nog kijken of je Q'tjes kan krijgen gewoon halfe tikken en lekker gaan ;)

zijn hier nog te krijgen iig in het zuiden wat moeilijker denk ik? en wat prijziger idd

(P.S weet nog paar maanden/tijdje geleden dat je hier poste voor het eerst een jointje had gerookt ? :D )
 
Iemand ook bekend met roze pillen met een hartje erop?

Dus niet erin maar erop? Meende dat ik dat ook had gevraagd een tijdje geleden, ding ging best wel prima.. Wat meer golvend, had ik het idee, dus bij impulsen (iemand aankijken en lachen omdat je weet van mekaar dat je wat gehad hebt, je kent t wel..) kreeg ik telkens weer die rillingen..

Is me goed bevallen, alleen volgende dag meer dan normaal last van de kaken, verder niet depri ofzo.. Best goed te pas.



Ik neem trouwens altijd een hele in één keer, en heb nog nooit gehad dat ik er beroerd van werd.. Ik sta gewoon en op een gegeven moment heb ik zoiets van, 'Hé, ik ga lekker gek!' :D.

Terwijl een maatje van me precies dezelfde had als ik en al nekkend de hoek in dook :+
 
decibel weet ik ook nog weinig van.. alleen dat ik TE hard ging.. haha en bij de eindshow dat ik d8 dat er allemaal biscoopstoelen stonden op de main en naar de camping terug lopende vuilcontainers en shit
 
Bioscoopstoelen en vuil containers nog nooit gezien. Wel gabberbrilletjes staantafels en de bekende dranghekken. Krijg opeens wel weer zin in een feestje :#
 
Bioscoopstoelen en vuil containers nog nooit gezien. Wel gabberbrilletjes staantafels en de bekende dranghekken. Krijg opeens wel weer zin in een feestje :#

Haha.. stond bovenop die containers op decibel bij de eindshow.. kijk zo naar beneden d8 ik dat iedereen zat, en naar dat scherm aan t kijken was.. te vaag!
Dranghekken, podiums en statafels komen ook regelmatig voorbij ja! hahahaha
 
Dus niet erin maar erop? Meende dat ik dat ook had gevraagd een tijdje geleden, ding ging best wel prima.. Wat meer golvend, had ik het idee, dus bij impulsen (iemand aankijken en lachen omdat je weet van mekaar dat je wat gehad hebt, je kent t wel..) kreeg ik telkens weer die rillingen..

Is me goed bevallen, alleen volgende dag meer dan normaal last van de kaken, verder niet depri ofzo.. Best goed te pas.

Ik neem trouwens altijd een hele in één keer, en heb nog nooit gehad dat ik er beroerd van werd.. Ik sta gewoon en op een gegeven moment heb ik zoiets van, 'Hé, ik ga lekker gek!' :D.

Terwijl een maatje van me precies dezelfde had als ik en al nekkend de hoek in dook :+

Haha, die ken ik dat opspringen en in eens facking goed en een energie boost krijgen :D
Gaat het om licht rozige kneiters ? want herken de nawerking er wel van met licht rozige smiley's

Maatje van mij ook een keer gehad flinke badtrip door maagzuur wat elke keer opspeelt
Doet sindsdien ook geen kneiters meer alleen pure M

decibel weet ik ook nog weinig van.. alleen dat ik TE hard ging.. haha en bij de eindshow dat ik d8 dat er allemaal biscoopstoelen stonden op de main en naar de camping terug lopende vuilcontainers en shit

En dan lekker rond lopen met een mooie vage kop en elke keer van die wegtrekkers krijgen..
Nee, bedankt dit festival seizoen doen we het ff anders :x

Q is er helemaal uit... heb nog wel wat gelukkig, voor mij echt t top snoep

Kan bij jullie er wel uitwezen, maar hier in de randstad nog genoeg te krijgen :)

Heb me voorkeur ook op Q'tjes ga ik gewoon goed op en niet zo gare uitwerking

Bioscoopstoelen en vuil containers nog nooit gezien. Wel gabberbrilletjes staantafels en de bekende dranghekken. Krijg opeens wel weer zin in een feestje :#

Zal ik maar een zooitje gabber brilletjes, staantafels en drang hekken naar je huis brengen dan Bartje ? +ralf+
 
Licht rozig waren ze ja..

Gesprekjes en dergelijke, tegen een maat:

"He hoe gaat ie?"
-"Ik ga teringlekker"

Daar kreeg ik dan een vette boost van, of wat ik zei, rondkijken en iemands blikveld vatten die ook rondkijkt, dan naar elkaar lachen omdat je het ziet van elkaar en weer stuiteren :P

Was wel relaxed :)
 
Zal ik maar een zooitje gabber brilletjes, staantafels en drang hekken naar je huis brengen dan Bartje ? +ralf+
Ja doe maar , mee naar een feest nemen is ook zowat he. Staat er al vol mee :# En dat rondkijken en iemand spotten die ook iets opheeft altijd mooi en levert soms mooie gesprekken op :winner:
 
True, true, dat had ik laatst in zak nog..

Toen was ik dom genoeg om de avond voor t feestje veel te zuipen en weinig te slapen, waardoor ik de hele dag naar de tering was en teerde op red-bull en koffie.

Koffie met sloten suiker, en red-bull net zo.

Hele avond met een onbekende staan lullen over de meest vage shit, aan het eind van de avond dacht ik pas dat ik eigenlijk weinig gedanst heb, wat ik normaal wel doe :D
 
Magnesium is een grondstof wat helpt om spieren te verslappen..

Maar beter gewoon helemaal niks nemen en leren ermee om te gaan is het beste !
Ik kan ook aardig wat hebben, maar te hard gaan waar doe je het dan voor?

Dan heb ik achteraf altijd zo iets wat beleef je dan nog mee van een feest en ben je meestal een last voor andere mensen en misschie ook voor vrienden (blok aan hun been)

Zoals ik het dan altijd zeg je bent een gezellige spacer of niet...
Als je er vercrackt erbij wil gaan liggen en niet meer aanspreekbaar bent

kan je beter lekker thuis gaan zitten spacen met een paar vrienden !

Ik haal voor Qountdown denk ik een paar Qtjes en speakertje's verders gewoon op de pakket dienst verder voor het tappen. :D

geen zin om helemaal vaag me nieuwe jaar te beginnen. 8P


@ El-Toro

Als ik jou was zou ik gewoon nog kijken of je Q'tjes kan krijgen gewoon halfe tikken en lekker gaan ;)

zijn hier nog te krijgen iig in het zuiden wat moeilijker denk ik? en wat prijziger idd

(P.S weet nog paar maanden/tijdje geleden dat je hier poste voor het eerst een jointje had gerookt ? :D )

Thnx voor de info iedereen!

Dat klopt inderdaad dat ik in het begin van 't jaar m'n eerste joint had gerookt
:D

Tijdje later had ik speed gesnoven maar vond dat niet gewelid.
En paar weken geleden had ik voor 't eerst een hele Q gegooid, daar ging ik lekker hard op en kon gewoon lopen enzo haha.

Maar die Q's zijn bijna niet meer te krijgen in het zuiden dus ben op zoek naar iets anders leuks :p
Ik doe dan wel gelijk een hele en dan zal ik daar wel genoeg aan hebben op een avond. :)
 
Kan me mijn eerste speaker nog wel herrineren op Loudness, man man man wat een materiaal. Wist niet waar ik het moest zoeken , en ik kan aardig wat hebben. Dus pas er inderdaad mee op :!
 
Back
Top