Drugs topic #7

Haha moet kunnen he. En zoals het er nu uit ziet word het hier met oud en nieuw ook alleen bier. Misschien wat coke maar dat zien we dan wel weer :#
 
de beste wensen nog allemaal!

en t was weer dol hoor met o&n :#

mooie trip gehad op 2ci die toch wel 9,5 uur duurde op 2ci....
lekkere fles whisky dr bij, die is ook op gegaan....
 
de beste wensen nog allemaal!

Van 't zelfde ;)

Met O&N om 6 uur 's ochtends nog bij het laatste adres beland, iedereen kwam terug uit de stad dus daar nog ff heen voor een afzakkertje.

Ik was niet in de stad geweest en had alleen lopen zuipen bij allerlei mensen.

God allemachtig wat zijn mensen die coke op hebben toch vervelend als je zelf alleen wat gedronken hebt :P

Was alweer ruim een jaar geleden dat ik dat voor t laatst gedaan heb, maar weet nu zeker dat ik het ook nooit weer doe!
 
Van 't zelfde ;)
God allemachtig wat zijn mensen die coke op hebben toch vervelend als je zelf alleen wat gedronken hebt :P

Ik heb op de camping van defqon denk ik wel 7x hetzelfde verhaal gehoord. Leek net een plaat die op repeat bleef staan. Was zn verhaal afgelopen, begon ie weer opnieuw met vertellen.

Ik heb me bijna doodgelachen, dat dan weer wel.. :P
 
Wat heeft iedereen hier weer een lekker vertrouwen in mij :+ Als ik zeg dat ik geen coke opheb heb ik het ook niet op. Als ik wel opheb zeg ik dat ook gewoon :p En het is nou eenmaal lekker als je hebt gezopen , dat je het gevoel hebt wat nuchterder te zijn. Maar met oud en nieuw mijn centjes alleen aan drank uitgegeven :W
 
Pas ergens een documantaire over die zooi gezien. Mensen die maken het zelf in een keukentje met allerlei zooi beetje benzine erbij, ziet de stukken vlees eraf vallen bijna. Maar gevaarlijk is het volgens hun niet:+ Verslaafd zijn ze ook niet zeggen ze :+

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=cM6v-43-1PU[/ame]
Hier een beetje een idee ,ik waarschuw jullie alvast geen prettig gezicht iemand waar zijn bot eruit steekt.

Edit*

Zie net dat ik precies hetzelfde filmpje post al Rocco.....
 
Last edited:
Back
Top