Drugs topic #7

en dat komt door drugs??!!

wtf is dat voor shit dan? en hoe lang zit je er al aan voordat je ineens wakker word met een halve arm :D

wtf dat je t zover laat komen ook he

t enige dat ik nog denk is 'wtf'
 
Het zijn meestal heroine junks die het zelf maken. Gezien ze geen geld voor heroine hebben, spuiten ze dit zelf gemaakte rommel. En inderdaad wat gaat er in je om als het bot van je arm uit je arm steekt en dan maar in je andere arm spuit. Maar dit gebeurd na ongeveer 1 a 2 maanden gebruiken , wel iedere dag ofzo iets weleens ergens gelezen. Ik houd het wel bij een pilletje of een kristalletje :rolleyes:
 
Trip schijnt maar 1,5 uur te duren dus spuiten ze de hele dag door.. Na t eerste gebruik heb je nog max 2/3 jaar te leven 8P
 
Had er ook al wat over gelezen pas, afsterven komt doordat fosfor in je bloed blijft zitten begreep ik uit verhaal.

Die mensen zijn al zover heen en dat is voor hun een goedkope oplossing om toch nog enigszins 'high' te worden.
 
Heb volgens mij iets gezien over dat crocodile drug bij spuiten en slikken,
toen spoot zoon jonge het zelf klaargemaakte shit net boven zijn kruis.
Iemand die aflevering ook gezien?
 
ja dat is iets wat mij bij DMT tegenhoud.... wil ten alle tijden de controlle over mezelf houden....

dat heeft bij keta weleens op t randje gelegen, maar dat is ook niet gek na 2 lijnen :+
 
Het is wel zo dat het maar een trip van 30 minuten is. Wat niet heel lang is imo, maar ik weet niet of je daar nog aan kan denken als je erin zit:P
 
Hoe was het?
Ik had het vrijdag gebruikt, vond het echt heel mooi. Fascinerend om te ontdekken hoe anders je de realiteit kunt waarnemen. 'Normaal' is alles zo statisch, maar met LSD (ook met paddos en ayahuasca) merk je dat het ook heel anders kan zijn dan je gewend bent.

Vond het echter wel heel lang duren. We namen het in om 18.30, 3.00 uur wilden we gaan slapen, maar dat ging niet omdat het maar door ging en door ging. Wat overigens niet heel erg was, maar slapen zou ook wel lekker zijn geweest.
 
hahahaha dat weet je met lsd dat het lang kan duren :D

krijg vandeweek 3 zegels binnen, maar zijn niet voor mij. ìk weet ook nog niet of ik het wel ga doen.
morgen jarig, oftewel t weekend een feestje geven :P
2cc en keta waarschijnlijk.

en als ik echt even door wil draven breek ik toch maar de 2cp aan, lekker 12+ uur trippen :+
 
Back
Top