Drugs topic #7

Wat betalen jullie voor die speakers eigenlijk?
Bij 100 zijn ze 3,75. Dat is wat duur natuurlijk, maar ze zijn dan ook wel zwaar.. Voor eekhoorntjes oid betaal ik 3 euro..

Heb er 40 gehaald nu dus kan weer even vooruit :)
 
Binnenkort maar eens 2c-b proberen denk ik zomaar. Heb iemand gevonden in de buurt die het heeft. Eerste x zoiets is het beste ergens thuis neem ik aan?
 
ik heb net, gele planeetjes gehaaldd voor oud en nieuw, kijken of het wat is vanavond? Iemand ervaring mee? de jongen zei dat ik voorzichtig moest doen. dus hopen dat het wat is?
 
Hello,

Ik had laatst voor het eerst een hele Q dance gegooid (180?) en ging daar zeker een paar uur flink op..

Maar nu hoor ik uit m'n omgeving dat ze niet meer gemaakt worden (zuid-Limburg) en dat er nu speakers komen (220?) veel beter ect..
Maar nu weet ik dus niet wat ik zal halen. Eekhorentjes of speakers, ben namelijk nog niet echt bekend.
Misschien dat iemand mij hier wat meer over wilt vertellen?

Ik betaal voor 1 Q €5 trouwens..

Greets
 
Zou speakers halen :D Daar ga je ff hard op amai 9||6 Dat kunnen meerdere members bevestigen. En van qdance word ik altijd alleen maar gammel van. Alleen zin om te zitten en weet ik het. Speakers zijn ook 1 van de eerste waar ik brilletjes van zag.
imgres
En ik kan aardig wat hebben zoals sommige members weten :D
 
Haha ja Bart, dat zijn flinke :# Maar als je niet zoveel gewend bent en niet meteen wilt staan spacen zou ik lekker voor iets minder gaan, zoals eekhoorntjes oid.

5€ per stuk is ook wel flink aan de prijs btw.
 
Voor zijn qtjes het beste.. op speakers en eekhoorns ga ik veeeeeeel te hard. Op decibel paar uur moeten zitten door t klappe van een hele groene eekhoorn :P
 
Daarom, écht hard wil je niet gaan, tyf je alleen maar omver en voordat je weer boven water bent is het feest afgelopen. Eerst halve doen dus.
 
Back
Top