Drugs topic #7

Jazeker, Defqon was ik nuchter.
Kon niks regelen |(
Grote feesten ben ik eigenlijk nooit nuchter. Kleine feestje ben ik regelmatig nuchter, omdat ik dan meestal zelf moet rijden ;)
Maar als het niet nodig is liever niet.
 
Die heb ik nog niet gehad. Dus kan ik je niet mee verder helpen.
Vanacht van een vriendin van me een groene eekhoorn gehad , die knallen nog steeds ontzettend goed :D
 
haha oke. Hoeveel betaal je ongeveer tegenwoordig voor 100 pils? Moet wel goede kwaliteit zijn natuurlijk(hoeven niet allerbeste zijn maar moet zeker het gewenste effect geven!)

ps. Aanrader: Roze eekhoorntjes!
 
De dealers van dealers?
Die geven ze niet zomaar prijs. Ze moeten er zelf ook op kunnen verdienen. Maar denk dat we iets of wat van het topic afdwalen.
 
Dat snap ik. Maargoed:)


OT:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe truffels zijn, is het een beetje lekkere space of voel je amper iets?

Wil eigenlijk eerst truffels genomen hebben voordat ik paddo's ga doen.

:P
 
Last edited:
Al aantal keer truffels op, vind ze zelf niet te vreten en die trip is ook niet heel bijzonder. Kreeg er zelf afgelopen keren een flinke mindfuck van, filosoferen over de domste shit en een beetje in mezelf gekeerd. Verschilt per persoon en per stemming, vrienden van me die nooit drugs aanraken vinden deze drug wel echt top, ze hadden hoop gekke dingen meegemaakt. Maar persoonlijk vind ik het niks.
 
Als je geluk hebt met de gene waar je ze haalt is hij de 1ste persoon na de drukker. Blijft de prijs ook netjes. betaal voor 100 ong 180 euro
 
Maar dan heb ik opzich wel goede(niet ECHTE KNALLERS) maar wel gewoon goede. Denk rond de 160 zoiets.

Moet wel ff doorzoeken naar een nieuw nummertje eigenlijk:P
 
Zundert was het he -:-

Als ik onverwachts naar een feest ga en ik bel 1 van mijn vaste leveranciers word het al moeilijk |(Altijd wat te zeiken die kerel. Of hij ligt in z'n nest of is niet in de buurt. Wat heb je daar nou aan.
 
Zundert was het he -:-

Als ik onverwachts naar een feest ga en ik bel 1 van mijn vaste leveranciers word het al moeilijk |(Altijd wat te zeiken die kerel. Of hij ligt in z'n nest of is niet in de buurt. Wat heb je daar nou aan.

waarom koop je niet in 1 keer wat meer schijven zodat je een voorraad hebt? wssch ook goedkoper en je hoeft minder vaak te bellen wanneer je nodig hebt :P
 
Omdat ik de enige ben van onze groep die ze gebruikt op feesten. Als ik er laten we zeggen 100 heb liggen ben ik bang dat ik ze ook weleens gewoon tijdens het stappen opvreet. Niet de bedoeling :p
 
Back
Top