Drugs topic #7

Omdat ik de enige ben van onze groep die ze gebruikt op feesten. Als ik er laten we zeggen 100 heb liggen ben ik bang dat ik ze ook weleens gewoon tijdens het stappen opvreet. Niet de bedoeling :p

Beetje discipline kan je toch wel opbrengen? Hier haal ik ze meestal per 20/30.
Altijd genoeg voor een tijdje. Wanneer ze op zijn zijn er meestal weer nieuwe druk dus das ook wel leuk.
 
Zeker kan ik de discipline wel opbrengen, maar als het er ligt ben ik geneigd er makkelijker naar te pakken. Mocht ik tegen de tijd van een feest niks kunnen regelen , dan heb ik pech.
 
Zaterdag weer aan de pep gezeten, wat blijft dat spul baas zeg*D
Kwam om 12u binnen bij Frenchcore s'il vous plaît en heb tot 8u aan 1 stuk door staan raggen.
Helaas heb ik sindsdien ook niet meer fatsoenlijk geslapen. Dacht toch wel dat ik afgelopen nacht zou kunnen slapen maar heb elk uur af zitten tellen. Vanavond dus hopelijk voor het eerst sinds vrijdagnacht goed slapen. En dan gebruik ik ook maar echt een paar sleutelpuntjes8P
 
Heb zelf ook geen idee hoeveel mg een sleutelpuntje is maar met 1 gram kan ik toch wel een aantal feestjes doen.
Maar ken ook mensen die aan 1 gram op een feestje nog lang niet genoeg hebben.
 
zaterdag aan de 2cc gezeten bij r_AW, en toen we terugkwamen nog maar een capsule genomen.
en er kwamen later ook nog mensen binnenvallen die van frenchcore svp afkwamen...

had er 1 keta bij zich, dolle bedoeling icm 2cc zeg :#
die woonkamer was ineens godvergete klein :+
 
Last edited:
Moet je mij eens ghb geven, dan is elk huis te klein. Ik weet niet hoe het komt. Maar ik wordt er een partij druk van dat is echt niet normaal. Dan begin ik echt door het huis heen te rennen. Krijg ook vaak zat op me kop dat ik niet zo druk moet doen dan:P. Maar ja hun ga knockie en ik spring vrolijk rond altijd met me alles wat ik binnen handbereik krijg.

Trouwens maikel en mark. We moeten echt ff gauw een datum gaan prikken voor de 2c nacht
 
Moet je mij eens ghb geven, dan is elk huis te klein. Ik weet niet hoe het komt. Maar ik wordt er een partij druk van dat is echt niet normaal. Dan begin ik echt door het huis heen te rennen. Krijg ook vaak zat op me kop dat ik niet zo druk moet doen dan:P. Maar ja hun ga knockie en ik spring vrolijk rond altijd met me alles wat ik binnen handbereik krijg.

Trouwens maikel en mark. We moeten echt ff gauw een datum gaan prikken voor de 2c nacht

ik bedoelde meer dat het er klein uitzag :P

maar moeten we zeker eens doen!
 
Dit keer de goede speakers te pakken gehad. En man man man wat een knallers. Vrat normaal op een feestje 6 pillen ofzo, nu heb ik er 3 op en kan nog mijn benen niet helemaal stilhouden :P Erwin weet inmiddels ook wel wat voor knaller het zijn, mooie ruilactie :7
 
Dit keer de goede speakers te pakken gehad. En man man man wat een knallers. Vrat normaal op een feestje 6 pillen ofzo, nu heb ik er 3 op en kan nog mijn benen niet helemaal stilhouden :P Erwin weet inmiddels ook wel wat voor knaller het zijn, mooie ruilactie :7

Nou idd, ding klapte er behoorlijk in :D Wist ff niet waar ik 't zoeken moest :P

Haha, die situatie heb ik vaker gehoord bij mensen dit weekend :D

Gewoon de zaal weer opzoeken en knallen..! :#
 
Back
Top