Drugs topic #7

Valt hier wel mee.. Af en toe ff kutmomentje.. Na defqon was ik wel ff uitgeschakeld zeg.. Toen zag ik het helemaal niet meer zitten :D (oranje Q-tjes)...

Heeft iemand van jullie dat L-tryptofaan weleens geprobeerd in tabletten? Het schijnt dat het spul weer serotonine aanmaakt! Werkt dit?
 
Last edited:
Ik heb ook ooit gehoord dat alcohol daarom goed is want daarvan koelt je lichaam af, maar het is ook weer slecht want je droogt er weer van uit

Paar biertjes ofzo is idd niet slecht. Pak er soms ook weleens eentje tussendoor voor afwisseling. Meestal hou ik het bij water of vitaminewater voor de smaak.
 
Valt hier wel mee.. Af en toe ff kutmomentje.. Na defqon was ik wel ff uitgeschakeld zeg.. Toen zag ik het helemaal niet meer zitten :D (oranje Q-tjes)...

Heeft iemand van jullie dat L-tryptofaan weleens geprobeerd in tabletten? Het schijnt dat het spul weer serotonine aanmaakt! Werkt dit?

Hier wel standaard 5-htp en vitamine C 1000mg de dagen erna. En magnesium vantevoren tegen de klapperende kaakjes. :rolleyes:
Werkt perfect!
 
magnesium werkt bij mij ook echt goed!

rond de 375mg pakken een half uurtje voor ik een pilletje neem, en ik loop aanzienlijk minder met mn bek te fietsen.
 
Heb hier ook bruine bomen en q-dance, maar behalve dat q-dance makkelijk te breken is en wat minder sterk, merk ik niet zoveel verschil hoor.
 
Ligt misschien wel aan mij dan. Maar van die Q-dance word ik altijd flink duf en sloom. Is trouwens de enige waar ik dat bij heb gehad.
 
ik probeer ook niet zoveel meer te drinken, aangezien ik dan veel te vaak moet pissen onderweg. Meestal is het zo erg dat ik niet eens elke keer het tankstation haal en dat we een afrit o.i.d. moeten nemen.

moet wel zeggen dat ik vandaag een ontiegelijke dip heb!

Ik drink ook altijd 4 a 5 flesjes water leeg (dop meenemen en bijvullen ftw) En dan nog 7up meestal. Eten krijg ik dan niet meer weg.
We gingen ongeveer 1 uur nadat ik wat naar binnen gegooid had eten, dus ik zo`n kipbroodje gehaald, ik kreeg het gewoon echt niet weg omdat 't zo droog was. Maar dat lag wss aan mij... :')

Geen last gehad van een dip btw :D (en ook geen 5htp ed geslikt)

Ligt misschien wel aan mij dan. Maar van die Q-dance word ik altijd flink duf en sloom. Is trouwens de enige waar ik dat bij heb gehad.

Ik had dat bij witte mercedes..
 
Last edited:
Hier wel standaard 5-htp en vitamine C 1000mg de dagen erna. En magnesium vantevoren tegen de klapperende kaakjes. :rolleyes:
Werkt perfect!
Oke! Mag ik vragen waar jij dat vandaan haalt? Normaal geen last van, maar had nu oranje rotondes en daarmee heb ik flink staan klapperen zeg! Niet normaal man.. Heb ik normaal nooit!

Ligt misschien wel aan mij dan. Maar van die Q-dance word ik altijd flink duf en sloom. Is trouwens de enige waar ik dat bij heb gehad.
Kan, ik ging er goed hard van iig op defqon. Heb ze nu weer, maar had nu oranje rotondes gepakt om die te testen. Vond die Q-tjes toch beter!
 
Magnesium hier en 5-htp haal ik altijd van Solgar hier (in de winkel). Zie het nu alleen niet meer op de website staan.

Maar ze verkopen het op veel plaatsen maar je moet wel ff kijken dat er een beetje een fatsoenlijke hoeveelheid 5-htp inzit. Soms lijkt het cheap maar zit er heel weinig mg in. Dit ziet er ook wel uit als prima recoveryspul en nog helemaal niet duur ook.

En over die Q-tjes: Ik sta in het begin ook altijd een beetje grounded en te puffen vanwege die rushes. :P
 
Thnx man! Ik weet niet wat je normaal weer nodig hebt om een beetje bij te komen? Ik zie idd overal wel staan hoeveel mg erin zit, alleen wat je lichaam nodig heeft zou ik echt niet weten dus :/
 
Laat ze anders ff testen Douwe. Doe ik ook altijd en weet je gelijk wat je hebt.
Als ze niet in hun systeem voorkomen ben je je pil wel kwijt, maarja beter dat en weten wat je hebt dan de gok nemen en het risico hebben dat je rommel hebt..

Ik sta binnen een kwartier altijd weer buiten (mits ze voorkomen in het systeem)
 
Back
Top