Drugs topic #7

Op Decibel ook goed me best gedaan 8 paarse driehoeken:+

Schrok erzelf wel een beetje van toen ik thuis kwam en keek hoeveel ik er over had.
Maar goed op feesten doe ik meestal meer tikkels dan de bedoeling is.

8 stuks.. sjezus.. :rolleyes: dat is toch niet meer normaal man.
 
Ik ben iets flinker als de meeste mensen hier. Om het zo maar te zeggen,dus kan aardig wat hebben. Maar zag me vriendin op een kruk zitten en vroeg of ik ook ff mocht zitten. Zegt ze huh wat lul jij nou weer ik sta gewoon. En ineens kruk weg:+
 
hahaha die rare dingen dan ja :+

ook weleens iedereen met een bril op gezien, of ik dacht dat er verderop in de straat waar we liepen iemand op zn handen stond.... rare tijden :#
 
een maat van me dacht laatst op een feestje ook ff tegen een tafel (die er dus niet was) te gaan leunen.. ging spontaan op z'n bek hahah
 
ik was met megarave 2005/2006 (oud en nieuw) ook aardig koekie....
het leek even of die stapel speakers om flikkerde. dus ik gaf een schrik reactie.
je had die mensen naast me moeten zien, die lachde zich kapot :+

daar ben ik toen trouwens ook alleen heen gegaan, echt feestje van me leven gehad daar :#
 
haha lekker spacen.. stond bij decibel op die containers bij de eindshow... ik d8 dat er allemaal bioscoopstoelen stonden en iedereen zat :X... 3 groene eekhoorntjes vanaf 5 uur smiddags
 
Op Decibel ook goed me best gedaan 8 paarse driehoeken:+

Schrok erzelf wel een beetje van toen ik thuis kwam en keek hoeveel ik er over had.
Maar goed op feesten doe ik meestal meer tikkels dan de bedoeling is.

8 stuks!
Die dingen zijn nou ook niet bepaald 'mild'
Op defqon heb ik met 2x een halve van half 17.30 tot 5 de tijd van mn leven gehad :x

Als ik 8 stuks weggewerkt had, was tussen 6 plankjes terecht gekomen volgens mij
// wij verschillen nogal flink van postuur zie ik.. :+ haha
 
Heb ook weleens gehad dat ik er 8 of meer op at. Maar dit is tot echt wel jaren geleden. Waren meestal ook pillen waar maar 70 tot 90mg in zat.

Tegenwoordig ben ik met 1 hele al aardig van het padje en gebruik ik ook echt niet meer dan 3 op een feest.

Heb ook wel wat mensen gezien die zaterdag om 17.00 er al 6 ofzo op hadden. Ik zit er echt niet meer op te wachten om helemaal wous rond te lopen en dat ik allemaal rara dingen zien omdat ik aan het hallucineren ben!
 
Als ik 8 stuks weggewerkt had, was tussen 6 plankjes terecht gekomen volgens mij

dan moet je zo'n 95mg per kg mdma wegwerken voor je een echte overdosis hebt :P

dus stel je bent 75kg dan moet je zo'n 7,12 gram binnen krijgen :P
maar je kan er idd flink fout op gaan bij echt te veel, uitdroging enz.
 
dat is ook het beste wat je kan drinken, maar teveel is ook weer niet goed..... ja lekker vaag allemaal :P

over een maand of 1,5 maand een trip doen met een vriendin van me, ze doet dat dan voor het eerst...
mar met een milde 2c-c beginnen denk ik...

nog mensen getript de laatste tijd? :P
 
Ik heb ook ooit gehoord dat alcohol daarom goed is want daarvan koelt je lichaam af, maar het is ook weer slecht want je droogt er weer van uit, Beetje wazig allemaal.
Inderdaad flesje water of 7up vind ik altijd fucking lekker als ik vaag ben ;)
 
Ik ben iets flinker als de meeste mensen hier. Om het zo maar te zeggen,dus kan aardig wat hebben. Maar zag me vriendin op een kruk zitten en vroeg of ik ook ff mocht zitten. Zegt ze huh wat lul jij nou weer ik sta gewoon. En ineens kruk weg:+
Haha dat had ik ook :D
Ik dacht dat er een tafel stond waar allemaal mensen op zaten en toen even later dacht ik: "huh? waar is die tafel nou?" Maja, toen bedacht ik me dat ik op de main stond en er dus heel geen tafel kan staan midden in de main :p
Ook heb ik regelmatig opgepast voor hekjes die ik zag midden in de mensenmassa en andere leunobjecten.. Die waren er natuurlijk niet, maar ik was nog niet zo koekiewaus dat ik serieus ging proberen om te gaan zitten :D Het duurde even, maar ik had wel door dat het verbeelding was :)

Ik zorg trouwens dat ik altijd water heb! Ik drink meestal 4/5? flesjes weg op een dag, maar heel gematigd.. Puur om me droge bek nat te houden, ik ga nooit als een gek drinken iig! Dat doe ik alleen als ie achter je kiezen blijft hangen :P
 
Maat van me vroeg zaterdag 2 of 3 keer aan me: Wie ben jij dan? Om vervolgens te knipperen met z'n ogen en.. je raad 't al :D

Die was echt zwaar vaag :P Zag op een sta-tafel (ja een echte) een portemonnee liggen die toen hij hem wou pakken pootjes kreeg en weg liep :+
Is z'n telefoon kwijt geraakt, zal ie wel aan een vreemde hebben gegeven..

Dat deed iemand anders ook eens, die gaf zo z'n portemonnee aan een wildvreemde: "Kun je ff vasthoude?" 8P

Dranghekken, sta-tafels etc. verhalen idd wel eens langs horen komen, zelf nog nooit gehad..
 
Weet nog wel dat me vriendin me uitlachte op Hardcore4life in de maassilo. Daar lagen allemaal plastic bekertjes op de grond, en ik dacht dus serieus dat er een portemonnee tussen vol met geld lag. Dus ik buk om het op te rapen, helaas :7.
Was de eerste keer aan de kristallen :p
 
ik probeer ook niet zoveel meer te drinken, aangezien ik dan veel te vaak moet pissen onderweg. Meestal is het zo erg dat ik niet eens elke keer het tankstation haal en dat we een afrit o.i.d. moeten nemen.

moet wel zeggen dat ik vandaag een ontiegelijke dip heb!
 
Back
Top