Drugs topic #7

ja maar er is een heel verschil tussen coke en xtc he...

een pilletje op z'n tijd kan eigenlijk maar weinig mee verkeerd gaan.
coke is gevaarlijk voor mensen die vatbaar zijn voor verslavingen.

I know, maar bij mij is het gevoel (nog steeds) hetzelfde als de 1e keer. Tenminste, met die paarse tri-force. Ik heb ook witte mercedes gehad, maar daar werd ik elke keer gewoon misselijk van, dus na 2x die dingen weggegooid.
Een hele goede bekende van me zit elke week aan de x, dat wil ik dus echt voorkomen dat dat bij mij ook gebeurd. Ik denk dat als ik eenmaal aan de coke begin, er ook niet meer vanaf kom dus dat is sowieso een no go ;)

+1
had ik geschreven kunnen hebben :#
lol ^^

dat is dezelfde werkzame stof..... dus mdma zou ook geen ramp zijn ofzo.....

I know.. Gisteren 'n paar pilsjes op.. :x

Mijn eerste feest was met drugs, en die wereld heb ik daarna weer lekker gesloten :P. Maak het feest liever helder mee zodat ik tenminste van de muziek kan genieten (mits er goed gedraaid word offc :P)

Haha, het is ook niet zo dat je niet meer weet wat er gebeurd is hoor :P Tenminste, zo koekwaus loop ik niet rond, scheelt ook dat mn vrienden er helemaal niks mee hebben (eerder anti) dus ik 'moet' me wel inhouden :+

Ik geniet ook van de muziek hoor :P
Kan overigens ook gewoon weken lang van 't spul afblijven. Totaal geen moeite mee. Maar op een feestje ga ik wel altijd lekker los :#

+1 :D
 
Door die chille dingen blijf je ook hangen op dit forum, gewoon stom ouwhoeren, lachen, gieren en brullen..

Terwijl je ook gewoon relaxt je verhaal kwijt kan over van alles en nog wat :)!

edit: ik heb je ook al echt lang niet meer gezien op een party Robin, terwijl dat eerder nog wel eens regelmatig was :p..
Goed te lezen dat het goed met je gaat :)!!
 
Ik ben na heftig gebruik van G en coke nu 1 jaar precies clean.
Ik merk wel dat het erg veel scheelt met je gestel, en dat je lichaam erdoor erg verandert.
Voel me nu frisser en fitter, en ben nooit meer down.
Moeilijke tijd ook gehad, en soms nog.
De vriendenclub waar ik nu bij ben gekomen is tevens mijn voetbalteam hebben me enorm geholpen met het stoppen ervan, dus me oude clubje ga ik niet echt meer mee om.
Voetbal weer sinds vorig jaar, dus de tijd dat ik drugs gebruikte (7jaar lang) is dus ook de tijd dat ik me passie (voetbal dus ) weg heb gegooit.
Terwijl ik denk ik aardig ver had kunnen schoppen.
Sport nu wel heelveel, doe nu hardlopen en voetballen en zaalvoetbal.
En sinds kort ook mountainbiken intensief.
Sinds ik ben gestopt met drugs is er 6 kilo bij, maar ik moet zeggen ik drink nu wel veel meer.
Ga trouwens niet echt meer naar feesten, alleen op stap in de stad of ergens in een kroeg een biertje doen.
Terwijl ik dat eerst alleen kon met drugs, of lol hebben zonder drugs kon ik niet! en dat is gewoon een psychischprobleem.
Ik kan zeggen dat het me enorm veel geld scheelt, en hoop dat ik me zo goed kan houden.
Want ik zie om me heen te veel hun leven verpesten met die zooi, en dat wil ik niet, omdat ik nu een perfecte baan heb. een mooie vriendin waar ik gelukki9g mee ben, en een leven leid waar ik, me vader en vooral me moeder trots op kan zijn.
Ik denk wel dat een keertje niks uit zou maken, maar ik weet dat ik dan in me eigen patroon kan terugvallen en dat wil ik niet.
De tijd die ik 7 jaar lang heb gehad met drugs is nu genoeg geweest, kan om de momenten nog erg lachen, maar eens houdt het op toch..?

Toch is het heel fijn dat je iets hebt waar je je verhaal kwijt kan zeg..:P
Ik herken veel punten van je verhaal. Heb er zelf ook veel moeite mee gehad. Ook veel 'vrienden' verloren maar er wel een paar echte bij gekregen.
Merk zelf ook heel erg, dat ik een behoorlijke afkeer heb gekregen van coke. Terwijl ik in het begin zoiets had van, iedereen moet het zelf weten of die gebruikt, als ze mij er maar niet mee lastig vallen. Denk dat ik nu pas in zie, hoe erg coke mensen veranderen in voor mij niet positieve zin.
Ga zelf ook niet meer zoveel na feestjes, terwijl het vroeger geen uitzondering was als ik 2 à 3 feestjes per weekend had. Vond het toen 'geweldig' om maar zoveel mogelijk drugs na binnen te kieperen en zo lang mogelijk wakker te blijven/niets te 'missen'. Tegenwoordig als ik ga gebruik ik nog weleens een pilletje, maar doe dat ook steeds minder. Omdat ik liever een kater van de alcohol heb, dan me een paar dagen 'down' te voelen.
Geld houd ik ook steeds meer over. Ben minder gaan werken, doe meer leuke dingen en toch houd ik elke maand weer genoeg geld over om te sparen.
Kortom ook voor mij is de conclusie. Heb een leuke tijd gehad, met drugs en feesten. Weinig tot geen spijt van. Maar moet zeggen dat me nieuwe levensstijl me steeds meer bevalt en ik steeds meer positieve respons ontvang van mensen uit mijn omgeving, die het in het begin allemaal niet zo vertrouwde.
 
@ Dejongh,

klinkt wel vrij bekend ja :)

ik doe nu echt heel af en toe eens wat. dominator en zaterdag heb ik wat gedaan.
daarvoor echt een paar maanden niks.

volgende keer gaat ook wel nog even duren, dat hele nachten doorhalen ben ik sowieso klaar mee.
moet sowieso slapen.
 
Iemand wel eens gehad dat je na een feestje met een tikkel ontzettend vaag droomt en het dan ook nog weet als je wakker word?

Gisteren naar Dieka geweest en van een maat een soort van roze/rood achtige driehoekige pil gehad. Ding ging best fijn, zweten als een otter :D

Maar vanacht heb ik echt de meest vage shit gedroomd, wat ik eerder eigenlijk nooit heb gehad.

Ervaringen?
 
Vaak genoeg plafond dienst gehad idd, lichaam helemaal uit en ogen dicht maar nog wel wakker zijn. Volgende dag sta je op denk je dat je niet geslapen hebt maar ben je wel gewoon goed uitgerust. En idd de gekste dingen dromen/denken.

Kut droeksz
 
Had niet echt het idee dat m'n lichaam uit stond maar dat ik wel wakker was ofzo.. Ik sliep gewoon en droomde de meest vage shit.

Ging samen met iemand anders die ook mee was naar Dieka parachute springen uit een KLM 747, we hadden van die blitse suits aan:

air-suit.jpg


Was best een lijpe droom :D
 
Kwam er gisteravond op de camping weer een aantal tegen die niet konden slapen. Vanmorgen trouwens weer. Dezelfde personen die 'vergeten' waren om te slapen :+
 
Iemand wel eens gehad dat je na een feestje met een tikkel ontzettend vaag droomt en het dan ook nog weet als je wakker word?

Maar vanacht heb ik echt de meest vage shit gedroomd, wat ik eerder eigenlijk nooit heb gehad.

Ervaringen?

+1 helaas. Vind het wel een nadeel. Is bij mij pas de laatste twee keer dat ik wat nam. De avond direct erna slaap ik heerlijk, nergens last van :z, maar de avond daarna, droom ik superintens en meestal niet al te prettig. Btje jammer...
 
Gebruik het zelf ook nooit, alleen bij feesten. Laat er vaak 6 tot 8 weken tussen zitten voordat ik weer gek ga.. Alleen X dus..
Bij decibel drie oranje rotondes op, wat ik zelf wel erg veel vond.. Het werkte gewoon niet echt goed en was ook helder genoeg om alles te begrijpen.. Opzich geeft dat niet, voel me ook helemaal nog niet kut, misschien morgen wel :)

Merk wel dat mijn vast groep waarmee ik eerst altijd ging minder contact heb.. Bij hen is het echt veel raak en elke keer wordt er wel wat gebruikt.. Ik deed vaak niet mee omdat ik mezelf in de hand wil houden en het druk heb met studie. Gevolg is wel dat ik ze nu amper meer spreek omdat ik toch nooit gebruik c.q. gezellig ben.. Maargoed, ik wil niet elk weekend wat door me neus stoppen of wat slikken..

Hoe dan ook, ik heb weer andere mensen leren die kennen die verstandig gebruiken, d.w.z. een keer op een feestje en klaar..
Ik vind het wel jammer, maar ik ga mezelf niet verkloten aan die zooi. Buiten wat weekendjes na ben ik gewoon serieus bezig met studie en werk, en zij hebben allemaal geen opleiding en werken fulltime en gaan elk weekend vd kaart..
 
Op Decibel ook goed me best gedaan 8 paarse driehoeken:+

Schrok erzelf wel een beetje van toen ik thuis kwam en keek hoeveel ik er over had.
Maar goed op feesten doe ik meestal meer tikkels dan de bedoeling is.
 
+1 helaas. Vind het wel een nadeel. Is bij mij pas de laatste twee keer dat ik wat nam. De avond direct erna slaap ik heerlijk, nergens last van :z, maar de avond daarna, droom ik superintens en meestal niet al te prettig. Btje jammer...

Ik had het dus dezelfde nacht.. Niet de day-after-nacht zegmaar.

Vond het wel relaxed eigenlijk, was ook geen nare droom ofzo..

Was trouwens een 3-hoekige pil beetje roze/rood achtig. Volgens mij zonder opdruk.
Komt iemand die bekend voor?
 
Back
Top