Drugs topic #7

pas je wel op?
Ik begin na 1 oxazepam al te wankelen man :P zal zo ff kijken hoeveel mg ik ze heb.
en downers en alcohol mixen is ook een no-go imo.

daarnaast doe ik alles wat op pam eindigt altijd pas op zondagavond ofzo, of op maandagavond, want uppers en downers mixen is ook een no-go.
 
Ja ik was wel eens vaker te dom dat ik ze meteen na het feest pakte. Heb eerst weleens Diazepam gehad dat werkte wel wat beter. Maar zitten er veel risico's aan als je te snel na het feest die downers pakt ? Wat ik gehoord had schijnen Temazepam gel capsules goede inslapers te zijn. Eens kijken of dat ergens te krijgen is. Want heb verder bij pep nooit katers of dergelijke enigste wat vervelend is is de slapeloze nachten.
 
Moooi:D

'T is dan wel een drugs topic, maar sommige dingen die ik hier lees, gaan toch wel redelijk ver.. En 2 dagen kapot zijn om 5 uurtjes te feesten?! Doe mij maar een pilsje dan..

Ieder z'n eigen ding, maar als je die verhalen dan leest van gasten die echt verslaaft raken, zou ik er echt niet aan beginnen...
 
Tja, als je niet weet hoe 't is kun je er niet over mee praten.

Verslaafd raken doe je niet zomaar. Gewoon een kwestie van je eigen grenzen kennen.

Maar dat geouwehoer van wakker liggen door de pep hoef ik ook niet. Daarom gebruik ik dat ook niet meer. Dat is echt zooi imo.
 
Gewoon tot zondagavond afteren, lig je ook niet wakker :P
Diazepam is geloof ik valium, en tamezepam vind ik zelf goede inslapers, 20mg.

met een zuster aanpappen werkt goed om er aan te komen :+
 
Ja klopt Diazepam is valium. Maatje van me zijn pa gebruikt dat. Hem net maar even belletje gegeven :p net eentje gepakt en ga nu eens proberen te slapen. Maar goed zoals ik al zij is dit echt eerste keer dat ik erg lang wakker ben voorheen nooit last van gehad. Buiten feesten om gebruik ik ook nooit drugs eigenlijk.
 
ik heb zelf temazepam gehad een poos geleden van de huisarts.
maar kan me niet voorstellen dat het helpt als je drugs gebruikt hebt :+

gelukkig is pep sowieso niet echt mijn ding, ben dr altijd kats verrot van.
 
Ik ook, dag erna echt het gevoel van dit-nooit-meer, maar wel gruwelijke avond gehad daarvoor. En dan weekend erop gewoon weer goan.

Blij dat ik dat spul al jaar niet heb aangeraakt. Mooi zo houden.
 
Speed is ook niks voor mij. 1x gehad maar ik ben wel enigzins op mijn slaap gesteld. Heel weekend wakker zijn is niets voor mij. Houd het wel bij een tikkeltje op een feest :)
 
Ik ook, dag erna echt het gevoel van dit-nooit-meer, maar wel gruwelijke avond gehad daarvoor. En dan weekend erop gewoon weer goan.

Blij dat ik dat spul al jaar niet heb aangeraakt. Mooi zo houden.

Haha, dit had ik kunnen typen. Klopt helemaal, ook al ruim een jaar niet gehad.
 
Voor mij eigenlijk net andersom. Ik doe geen pillen meer, alleen speed op feestjes max 1 keer per maand. En dan ook nog eens hoeveelheden...:D Doe serieus al 4 feesten met 1 gram:7
Die vage shit hoef ik niet meer, gewoon snoeihard raggen de hele nacht en dan maar een avondje slecht/niet slapen. Heb er nooit een kater van en ben op zondag ook niet echt moe ofso.
 
Normaal heb ik na pep ook geen kater gehad, en juist van ptjes word ik knettervaag en dikke kater dag erna. Met pep kan ik ook echt uren aan een stuk raggen op een feest van begin tot einde. En met ptjes merk ik nog vrij weinig gaat het even goed en erna mega vaag en zware benen ect.
 
Hoe gebruiken jullie tabletten eigenlijk op feestjes?

Ik doe meestal eerst een paar uur rustig pilsje drinken en als het dan leuk begint te worden 1 naar binnen..

Ken ze ook wel die: half uur voor binnenkomst al 1 naar binnen om zsm in de war te zijn en dan daarna blijven vreten als het effect afneemt..
 
Heb ook wel vaker voor binnenkomst gedaan, alleen is té vroeg niet echt een succes. :P
Stond er laatst om de hoek ineens een enorme rij. :+

Maar het ligt eraan wat voor feest of avond. Op een festival doe ik ook eerst een paar biertjes. En dan wacht ik meestal tot er nog een uurtje of 6/7 te gaan is.
 
Last edited:
Zware benen komt me wel bekend voor. Ook last van de laatste paar feesten.

Haha ja lastige kwestie altijd..

Na Mysteryland 3x taxi standplaats aflopen kon ik ook niet meer.. :Z

Lopen er ook nog van die lompe mensen je flesje water uit je hand :mad:

Ik meestal als ik een uurtje binnen ben. Rustig een pilsje drinken en daarna pilletje naar binnen en dan iedere keer rustig bijpakken.

Eens, maar van tevoren niet teveel pilsjes tikken !
 
Back
Top