Drugs topic #7

De paarse driehoeken zijn hier in de buurt inmiddels uitverkocht.
Nu heb ik rode eekhoorns zouden nog sterker moeten zijn :)
Ben benieuwd wat dat weer word op Qbase :+

Zijn wel vrij heavy! Tenminste ik vond ze wel oké. Maar gasten die mee waren en voor de 2e of 3e keer gebruikte heb ik er behoorlijk vreemd op zien gaan! En dat op 1 pil! Zijn ook echte knoepers van pillen.
 
Ze zijn zo op het oog niets of nauwelijks groter dan de paarse driehoek. Zijn schijnbaar rond de 200mg en de driehoeken zaten rond de 180.
Dus weer wat sterker maar kan aardig wat hebben :P Begin gewoon met een hele en vandaar uit kijk ik wel zaterdag. Zal wel laten horen hoe ze bevallen :)
 
Idd.. zitte tegen de 170mg..

Pas op trouwens met de laatste batch Qdance/powerbutton! is 80mg ofzo!!

op q-base maar weer op de groene eekhoorntjes teren :P
 
Het is net alsof 165 niks meer is. Ik weet nog wel dat 6/7 jaar geleden echt een uitzondering was dat er 140 in zat. Toen waren de meeste pillen maar rond de 70/80mg. Tegenwoordig zijn alle pillen vrij zwaar!
 
Nieuwe batch betekent er zijn nieuwe ja, en zal die wel van zen eigen droeksdealaa hebben gehoord.

Gewoon driehoeken of eekhoorntjes zien te krijgen. Ben je van alle genuil af. Die q-dance dingen zijn nooit goed geweest:)
 
Ja ik snap dat een nieuwe batch nieuwe zijn. Maar ik doelde er eerder op of er geen nieuwe batch van andere drukker in omloop is. Aangezien mij het sterk lijkt dat die drukker nu met opzet zijn klanten naait.
 
wat ik heb begrepen van zelfde drukker.. gast waar ik ze vandaan haal heeft nog een "oude" batch liggen die wel gewoon de verwachte mdma bevat.

heb er nog ff wat op de kop getikt, om volgende x gewoon rooie eekhoorntjes te halen.
 
Vorige week nieuwe q-dance gehad, maar ze zien er anders uit dan de vorige keer. Dikker, meer vlekken, dus donderdag langs testservice gegaaan; niet bekend, wordt opgestuurd. Ben heel erg benieuwd naar uitslag. Hoop niet dat ze veel minder mg zijn....
 
ik heb toen een keer op MOH dex gehad van 73% :#

nooit gehad dat ik zo aan het fietsen was met mn bek van snelle :+
hele nacht gedaan met 3 lijntjes en een bommetje.

en verkouden? bommetje maken!
t werkt langer en ik zelf word er minder verrot van.
 
Idd.. zitte tegen de 170mg..

Pas op trouwens met de laatste batch Qdance/powerbutton! is 80mg ofzo!!
Van de week ga ik wat qdancejes ophalen.. Heb ze nog niet eerder gehad, dus ben benieuwd.

Vorige week nieuwe q-dance gehad, maar ze zien er anders uit dan de vorige keer. Dikker, meer vlekken, dus donderdag langs testservice gegaaan; niet bekend, wordt opgestuurd. Ben heel erg benieuwd naar uitslag. Hoop niet dat ze veel minder mg zijn....

Ik ga ze ook sowieso laten testen. Waar ik ze ga halen zegt dat ze rond de 175mg zijn.
Hij vond die witte mercedes die ik hele tijd terug had prima terwijl ik het ontiegelijke rotzooi vond..
 
zou ik ook zeggen ja. Hier was een maatje van me ook flink pissed met zijn slechte qdance. Straks maar eens een eekhoorn erin mikken als we zijn gearriveerd @ qbase :D
 
Die eekhoorns werkte voor geen ene flikker :|
Had inmiddels 1,5 op en voelde nogsteeds niks. Dus halve paarse driehoek erbij en knallen :P blij dat ik die er ook een paar van bij had :D
 
Back
Top